Dove Intense Repair Haarmasker

Als het één ding is waar ik een hekel aan heb, is dat wel  dof en beschadigd haar. Nu het weer kouder begint te worden heeft je haar daarom weer veel te lijden en heeft het goede verzorging nodig. Daarom liep ik laatst in de Kruidvat opzoek naar een nieuw, goed haarmasker die ik weer eens wou uitproberen.  Al een hele tijd lees ik van alles over het Dove Intense Repair haarmasker dus wierp ik mijn blik op deze haarmasker pot. Nu heb ik dit product ongeveer twee weken en heb het twee dagen in de week gebruikt. Oh wat is dit haarmasker fijn!

Het logo van Dove vind ik zo schattig hihi!

Op de achterkant van de verpakking staat de gebruiksaanwijzing en de ingrediënten die in dit haarmasker zitten. Er zit een grote hoeveelheid water in dit haarmasker en bevat cetearyl alcohol wat er voor zorgt dat je hoofdhuid zachter wordt en je haar verdikt. Het is een veilige alcohol voor je haar dus no panic! Voordat je het masker in je haar aanbrengt zorg je eerst dat je haar net gewassen of tenminste vochtig is. Breng het aan bij de puntjes van je haar en laat dit 3-5 minuten intrekken. Het spoelt daarna het masker weer heel makkelijk uit.

Rond deze tijd van het jaar krijg ik dus snel droog haar en beschadigd het snel. Nu heb ik een tijdje het haarmasker gebruikt en er zit nog super veel in! Het maakt mijn haar heel glad en het zorgt voor een gezonde glans. Ik heb wel gemerkt dat ik het masker niet heel vaak moet gebruiken, anders wordt het iets sneller vet de dag nadat ik het gewassen heb. Zolang ik het in de punten gebruik van mijn haar is het goed! Het is echt bedoeld voor de mensen met droog haar, dus frizzy haired girls, probeer het eens!

Door het gebruiken van Dove Intense Repair worden de eiwitten in je haar gerepareerd en helpt zo je haar te herstellen. Het micro moisture serum in het masker vult de aangetaste haarschubben op en maakt de opstaande randen van de schubben van de haarvezel glad. Zo krijg je een bescherm laagje om je haar, maakt het je haar sterk, zacht en glanzend en zorgt het voor toekomstige beschadigingen.

Al met al ben ik heel blij met dit masker! Het is een bom aan verzorging en voelt na het uitwassen heel zacht aan en een prima haarmasker om te gebruiken, welk haartype je ook hebt.

Dove Intense Repair: €6,99 ( Dove is te koop bij o.a. Kruidvat, Trekplijster, Etos )

3 comments

Geef een reactie

