Mijn Miss Lipgloss Bestelling: Sleek & Hurraw!

Ein-de-lijk! Eindelijk is vandaag mijn Miss Lipgloss bestelling binnen gekomen! Ik heb er wat weken op moeten wachten omdat een deel van mijn bestelling uit het buitenland gehaald moest worden, maar.. het is er! Ik ben zó blij met deze make up. Het zijn twee paletten van Sleek. Het Sleek Acid palette en het Sleek Au Natural palette. Ook heb ik twee leuke lipbalsems erbij gekocht van Hurraw. Er zijn heel veel verschillende libalsems van Hurraw met heerlijke smaken. Ik heb gekozen voor de smaken Coffee Bean en Black Cherry. Delicious!

Dit is het Sleek Au Natural palette. Ik ben dol op naturel tinten. Je kan de kleuren overal bij gebruiken en er een heel mooi smokey effect mee maken. Tussen de matte kleuren zitten ook shimmer kleuren tussen. Super leuk voor de feestdagen bijvoorbeeld. De oogschaduw is ook erg goed gepigmenteerd. Dat betekend dat de kleuren goed te blenden en egaal aan te brengen zijn. Het doosje van Sleek vind ik ook erg leuk. Een redelijk kleine, smalle en zwarte palette met op de bovenkant in mooie letters ‘Sleek’.

Alle twaalf kleuren van het Sleek Au Natural palette.

Het volgende palette die ik laat zien is het Sleek Acid Palette. Het eerste wat ik dacht toen ik deze palette zag was: ‘Wow, gewaagd!’ Hier kan je dus echt wel toffe looks mee maken volgens mij! Acid valt vooral op door de vier neon kleurtjes die er in zitten. Verder zitten er ook wat shimmer kleurtjes tussen die je look net die mooie glans geeft.

De twaalf über vrolijke kleurtjes van het Sleek Acid palette.

En dit zijn de Hurraw! lipbalsems. Zijn ze niet super leuk? Ze doen me een beetje denken aan de Lip Smacker Coca Cola van de Kruidvat hihi. Het eerste wat ik deed toen ik mijn pakketje open maakte was het uitproberen van de smaken Black Cherry en Coffee Bean. Zelf ben ik al helemaal gek van de Black Cherry smaak dus die kocht ik sowieso meteen. Maar om een hele grappige reden heb ik de Coffee Bean erbij besteld. Mijn vriend is verzot op koffie. Als er een parfum van koffiebonen zou zijn zou hij zich er helemaal mee onder spuiten. Dus toen dacht ik ‘Het zou toch geweldig zijn als mijn lippen naar koffie zouden smaken?’ Get it? Wat dus wel een ontzettende domper is, is dat de smaak van koffie amper te proeven is.. Godzijdank smeerde ik de Black Cherry later op mijn lippen en ik was verliefd! Het maakt je lippen zo lekker zacht. Zodra je de lipbalsem op je mond wil zetten, ruik je de zoete geur van kersen al zo sterk!

De Hurraw! lipbalsems hebben een super handig draaiknopje waarmee je de balsem heel makkelijk uit de stick krijgt. Heel simpel, maar schattig!

Ik ben echt harstikke blij met mijn nieuwe make-upjes! Geen wonder dat ik als een klein meisje stond te gillen toen ik mijn pakketje thuis zag liggen haha. Ik kan niet wachten om morgen een look met deze paletten te maken.

Sleek Au Natural palette & Sleek Acid palette: €7,95 Hurraw! Black Cherry & Hurraw! Coffee Bean: €4,95

Besteld bij http://www.misslipgloss.nl

Geef een reactie

