Mijn Favoriete iPod Apps

Iets meer dan een jaar geleden kocht ik dit schatje over van mijn vriend. De iPod 4G. Sinds die tijd kan ik niet meer zonder. Ik doe er van alles mee. Mails bekijken, twitteren, foto’s maken, instagrammen, muziek luisteren en af en toe download ik er wat nieuwe apps bij waar ik dan weer verschrikkelijk verslaafd aan raak. Als mensen in mijn buurt druk bezig zijn met sms’en, twitteren of wat dan ook wat op hun mobiel staat, ben ik altijd benieuwd wat hun voor Apps hebben of waar hun zich op een dag mee bezig houden op de mobiel. Daarom heb ik mijn favoriete Apps op een rijtje gezet.

Dit is mijn eerste pagina met Apps. Hier staan eigenlijk de programma’s op die ik meteen check als ik wakker word. Berichten, social media, muziek, het weer, agenda, alles wat je zo’n beetje nodig hebt om je dag te beginnen. ( Ik tenminste wel )

Dit is Bloglovin‘. Een App die ik meteen open als ik wakker word. Even de nieuwste artikelen lezen van mijn favoriete blogsters. Hierop komen alle artikelen te staan die bloggers op hun site zetten. Je kan ze volgen en zo heb je alle artikelen bij elkaar en mis je ze geen moment. Een artikel kan je ook Liken. Zo kan je je favoriete artikel nog eens terug vinden.

Omdat op de iPod geen Whatsapp zit, heb ik iMessage. iMessage is precies hetzelfde als Whatsapp alleen hebben alleen de mensen die een iPhone, iPod, iPad, of ander Apple apparaat hebben iMessage. Ik kan niet zonder dit programma want ik sms echt de godganse dag met mijn vriend en vriendinnen. Ik flip dan ook helemaal als er even geen verbinding is en mijn bericht niet goed verzonden kan worden. Erg eigenlijk he, maar iedereen herkend het vast wel haha.

Foto’s kijken van anderen vind ik toch wel één van de leukste dingen. Lekker snuffelen tussen foto’s die mensen zelf gemaakt hebben, wat ze meemaken of gewoon iets grappigs bekijken. Heerlijk vind ik dat. Daarom is Instagram ook één van mijn favoriete Apps. Elke dag zet ik er ook wel wat foto’s op die ik dan weer deel met mijn vrienden.

Nog een social media App. Twitter. Iedereen kent het natuurlijk wel. Korte berichtjes sturen via internet wat jij aan het doen bent. Nog zoiets waar ik altijd nieuwsgierig naar ben bij mensen. Je ziet de gekste dingen voorbij komen af en toe maar dat vind ik nou juist wel het leuke aan dit programma.

Muziek. Ik kan niet zonder. Mijn oordopjes heb ik altijd bij me zodat ik, waar ik ook ben, muziek kan luisteren. Als ik in de trein zit of gewoon lekker thuis op de bank zit, muziek laat mij altijd even tot rust komen. Dit liedje van Rihanna heb ik nu zeker wel twee weken in mijn hoofd, dus mensen die het nodig vinden om deze nog een keer in mijn buurt te zingen..

Deze App is eigenlijk voor mannen bedoeld. Het zorgt ervoor dat mannen een belangrijke datum van hun vriendin niet vergeten. Bijvoorbeeld de verjaardag van hun vriendin, de eerste zoen, de datum van de relatie. Op al die ‘reminders’ krijg je tips welk cadeau je dus bijvoorbeeld bij die gelegenheid kan kopen of hoe je je vriendin kan verrassen. Mijn vriend had hem gedownload en liet het aan me zien. Ik werd afgeleid door die leuke aftellers voor wanneer het precies die dag zou zijn. Dus ik heb ‘m ook gedownload, maar dan voor ook wat andere reminders hihi.

Dit is de tweede pagina met Apps. Hierop staan een beetje de Apps die niet in de eerste pagina passen maar die ik toch nog net zoveel gebruik. WordPress vind ik echt een super handige App. Het houdt mijn site in de gaten. Reacties kan je bekijken en je statistieken, een bericht kan je erop versturen en natuurlijk je eigen site bekijken. Heel handig voor als je je laptop even niet bij de hand hebt.

Dit is echt een heel irritant en verslavend spelletje. Hay Day. Mijn vriend speelt dit spel ook dus ik ben onwijs fanatiek hiermee. Het is de bedoeling dat je je eigen boerderij onderhoud. Klinkt suf? Is het niet hoor. Verbouw gewassen, koop dieren en maak producten zodat je klanten naar huis gaan met hun bestelling. Zo krijg je punten en geld zodat je weer een level omhoog gaat. Mijn favoriete spel nummer 1.

Dit is weer een App dat gaat om foto’s. Ik hou van foto’s maken en bekijken en op deze App We Love It kan je de mooiste foto’s vinden. Je kan ze Liken zodat jou vrienden je gelikede foto’s ook kunnen bekijken. Ik heb er al een heleboel tussen mijn foto’s staan die ik heb opgeslagen. Zo’n verslavende App dit.

Dit is een superdeluxe handige App. What to wear. Met deze App kan je bekijken welke outfit je vandaag aan kan trekken in combinatie met het weer. Elke dag krijg je een andere outfit te zien en wat ze heel slim hebben gedaan bij deze App is, dat als je een outfit of kledingstuk mooi vind, je deze heel makkelijk kan bestellen. Heel slim gedaan, maar een gevaarlijke App voor de shopaholic onder ons!

En dit is de laatste pagina met Apps. Hier zijn alle Apps eigenlijk een beetje gesorteerd in mapjes. Alle radio zenders of Uitzending gemist staat bij het mapje ‘Media’. Facebook chat, Skype en alle andere programma waarmee je mensen kan bereiken staat in het mapje ‘Sociaal’ en ga zo maar door.

Zoals je misschien wel in deze blogpost hebt gemerkt is dat ik heel erg nieuwsgierig ben. Ik ben nieuwsgierig en hou van shoppen dus deze App is echt geweldig. Ik kan nooit wachten tot de nieuwe folders uitkomen van mijn favoriete winkel. Met de App Reclamefolder kan je dus alvast de folders bekijken die wat later in je brievenbus terecht zullen komen. Er komt van alles voorbij. Kruidvat, Formido, Bijenkorf, C1000, Xenos, Shoeby, V&D, en nog zoveel meer winkels. Echt een hele handige en leuke App voor diegene die het ook zo leuk vind om door folderblaadjes te neuzen.

Dit zijn mijn favoriete Apps. Welke Apps kan jij niet meer missen?

Liefs X

Geef een reactie

