What’s In My Bag?

Ik ben ontzettend nieuwsgierig, dat geef ik toe. Bij andermans foto’s kijken, geruchten over de nieuwe roddels aanhoren en ga zo maar door. Vandaag pakte ik, zoals elke dag, mijn tas weer uit en kwam van alles tegen. Een zonnebril van deze zomer kwam zelfs nog te voorschijn.. In deze tas past namelijk mega veel en raak ook vaak genoeg dingen kwijt die dan weer verstopt in mijn tas liggen. Anyway, misschien zijn er wel meer meiden die het net zo leuk vinden om te zien wat anderen in hun tas hebben, dus heb ik mijn tas op de kop gegooid en de voorwerpen eruit gehaald die ik sowieso altijd in mijn tas heb zitten.

Dit zijn mijn spulletjes die altijd standaard in mijn tas zitten of in mijn tas worden gegooid als ik ergens naartoe ga.

Mijn iPodje heb ik altijd standaard bij me. Een dag zonder kan ik me niet voorstellen want ik kijk om de minuut wel op dat ding. In mijn vorige blogpost vertelde ik al dat je in mijn tas sowieso oordopjes kan vinden. Heerlijk om even in de trein, onderweg naar huis of waar dan ook muziek op te zetten.

Dit is mijn portemonnee die ik deze zomer in Utrecht heb gekocht bij de Six. Ik vind ‘m zo cute! De buitenkant is heel lief, zacht roze en erg glad. De binnenkant van de portemonnee is echt zo mooi! Bloementjes, bloementjes, bloementjes. Als ik hem dan ook open doe word ik spontaan vrolijk. Er zitten heel veel vakjes in dat echt perfect is voor mijn ontelbare pasjes en kaartjes. Midden in de portemonnee zitten twee vakjes waar je je kleingeld in kan stoppen. Erg handig. Voor deze portemonnee heb ik geloof ik iets van €12 betaald. In het vakje waar ik mijn portemonnee altijd opberg, zit ook nog een kleiner portemonneetje die ik gebruik voor als ik uit ga. Zo’n grote heb je dan natuurlijk niet nodig.

In mijn tas heb ik ook een speciaal make-up tasje waar producten in zitten die ik nodig kan hebben als ik onderweg ben. Foundation, mascara, oogpotlood, nagelvijltje en ga zo maar het rijtje af. Als het bijvoorbeeld weer lekker hard heeft zitten regenen en ik stap met mijn uitlopende-mascara hoofd de trein in, kan ik nog even mezelf ‘bij poederen’ voordat ik mijn vriend weer zie. Altijd handig wat make-upjes bij de hand.

Mmmm, i love this! Lekker even een luchtje op spuiten of mezelf insmeren met een bodylotion. Deze dingen zitten dus ook altijd bij mij in de tas. De laatste tijd ben ik samen met een vriendin van me helemaal gek van Zwitsal geworden. Een super lekkere, zachte bodylotion in een mini tube. En oh my god, wat ruikt dit heerlijk! Mini’s zijn altijd handig voor onderweg en om in je tas te stoppen. Dan heb ik nog de parfum van Jil Sander. Dit luchtje heb ik laatst voor mijn verjaardag gekregen en er is al heel wat uit. Geen wonder als ik het elke dag wel een paar keer op me spuit. Als laatste hebben we de Rituals Daily Rose deodorant. Voor de mensen die mij kennen weten dat ik verliefd ben op de producten van Rituals. In de douche staat het er vol mee en ik steek ’s avonds voor dat ik ga slapen nog even mijn Rituals kaars aan. Rituals heeft echt heerlijke geuren. Daarom heb ik ook deze zomer een deodorant ervan gekocht. Ik ben er heel blij mee dus deze deodorant gaat altijd met me mee op pad.

Verder heb ik nog wat kleine dingen zoals, Stimorol, Chilly Gel doekjes en haarelastiekjes in mijn tas zitten.

Wat zit er in jullie tas dat je echt een musthave vindt en ik er niet in heb zitten?

Liefs X

Geef een reactie

