Nivea Max Volume Twist Mascara

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Gisteren liep ik voor de zoveelste keer in de Action, opzoek naar de laatste sinterklaascadeautjes. Ik kon het niet laten en liep richting de plek met make-up, luchtjes, en ander beauty stuff. Daar kwam ik deze mascara tegen. Ik zag het al een tijdje liggen, maar elke keer kocht ik het niet.. tot nu! Eerlijk gezegd had ik nog nooit van een Nivea mascara gehoord en was dus wel erg nieuwsgierig of de mascara goed werkt. Deze ochtend bracht ik de mascara aan en OH MIJN GOD, wat een verrassend goede mascara! Dit had ik niet verwacht!

nivea mascara standen

De mascara heeft drie verschillende standen om zelf te bepalen welke volume jij wil. ‘Diva’ ‘Glamour’ en ‘Elegance’. De stand Diva heeft de meeste volume, Glamour weer iets minder en Elegance dus weer iets minder dan de Glamour. Heel handig dus voor als je verschillende feestjes hebt waarbij je bijvoorbeeld opvallende ogen wil of juist iets minder. Draai voordat je het mascara borsteltje eruit haalt, aan het paarse stukje. Zo krijg je jou gewenste look.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Naast de drie verschillende standen, staat een beetje uitleg over het gebruiken van de mascara en het verschil van minimum volume, medium volume en maximum volume.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit is het borsteltje van de mascara. Ik word hier blij van!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nu komt het! Het is een niet hele scherpe foto geworden, maar op deze foto heb ik nul komma nul mascara op mijn wimpers.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En dit is het resultaat met de Diva maximum volume!! Ongelofelijk toch? Waarom heb ik deze mascara niet eerder gekocht? Met het borsteltje kan je goed bij de kleine wimpertjes en dat deze mascara waterproof is maakt het helemaal geweldig! Wauw, ik ben echt blij met deze aankoop! Niet gedacht dat deze mascara van de Action zo goed zou werken. Het doet me ook een beetje denken aan de Catrice Glamour Doll mascara, je krijgt er van die poppenoogjes van hihi.

De Nivea Max Volume Twist is te koop bij de Action en kost €3,79. Alleen al om de prijs raad ik het aan.

2 comments

Geef een reactie

