Mijn Stash #1: Douche

Tijd voor een stash update. Mijn douche stash. Ik kijk elke ochtend tegen dit rekje aan en elke ochtend puilt hij weer stukje bij beetje uit. Het leek me wel leuk om mijn producten die op mijn rekje staan te laten zien, omdat jij vast ook wel elke ochtend tegen zo’n rekje aankijkt.
20121209-132921.jpg

Dit is mijn rekje met producten. Er past echt niks meer bij en het mag ook best wel een keer uitgezocht worden hihi. Alles gebruik ik wel zo tijdens een douchebeurt, maar misschien het ene product weer net iets meer dan de ander. Ik wissel vaak af en hou van variatie in de ochtend.

20121208-142917.jpg

Laten we eens voor de leuk achteraan beginnen. Dit is de Xana Aloe Vera Sensitive scheerschuim. Het is een lange bus dus heb ik het een beetje achteraan verstopt. Door een budget challenge die ik een keer met mezelf gehouden heb, heb ik deze scheerschuim ondekt. Het schuim is dik en roze, ruikt echt heerlijk fris en zorgt dat je met gladde beentjes de badkamer uitstapt. Deze scheerschuim kost maar een euro en is te koop bij de Action.

20121208-143558.jpg

Dan heb ik twee producten die ik haast niet meer gebruik. De Face Mask van de Hema en de Herbal Essences shampoo. De shampoo kan ik al wel weg gooien, die heb ik met tegenzin opgemaakt, want het voegt niks toe aan mijn haar. Geen glans, het voelt niet gezonder aan en en het beloofd je haar te repareren maar ik merk niks. Geen favoriet en mag dus eigenlijk wel uit mijn rekje. De Face Mask vind ik ook niet spectaculair. Ook al is het masker wel lekker dik om op je gezicht te smeren, koop ik het product niet opnieuw.

20121208-144526.jpg

Mmmm, I love Rituals! Deze drie producten heb ik dit jaar voor mijn verjaardag gekregen en ik ben er gek op! Summer Rain, Yogi Flow en Brilliant Bliss. De laatste twee producten zaten bij elkaar in een geschenkset met nog wat andere Rituals producten. Oh ik hou er zo van! Summer Rain en Yogi Flow zijn twee shower gels en Brilliant Bliss is een shampoo. Ik baal wel ontzettend dat nu al die kleine twee zo goed als op zijn.. Met de kerst heb ik samen met mijn vriend een city trip en haal ik weer een voorraad Rituals.

20121209-114439.jpg

Chilly Gel vind ik de beste uitvinding als het gaat om verzorging. Voor de mensen die het nog niet kennen: Chilly Gel verfrist de intieme plekjes down under en laat geen rare geurtjes achter. Het is een blauwachtige kleur gel dat koud aanvoelt en in het begin wat kan tintelen, maar het geeft echt veel effect. Naast dat je met de pot Chilly Gel heel lang mee vooruit kan, bestaat er ook Chilly Gel Pocket. Dat zijn doekjes die je mee kan nemen in je tas. Het geeft hetzelfde effect en is erg handig voor als je bijvoorbeeld uit gaat.

20121209-124250.jpg

Scheermesjes. Opzich wel logisch voor in de douche. Dit zijn wegwerpscheermesjes. Scheermesjes die je na één keer gebruiken al kan weggooien. Je kan de scheermesjes voor €0,99 kopen bij de Action en dan heb je 8 stuks. Ik vind ze erg fijn en blijf ze opnieuw kopen.

20121209-124919.jpg

Ik ben verzot Dove Intense Repair haarmasker! In een eerdere blogpost heb ik mijn ervaring over dit product al gedeeld met jullie en daarin was ik ook erg enthousiast. Nu gebruik ik het haarmasker ook af en toe als conditioner. Een heel klein beetje maar, anders is het zonde.

20121209-130627.jpg

Dit een kleine sample van de Andrélon Haar & Hoofdhuid Bright Shine shampoo. Mijn moeder had deze voor me aangevraagd en ik ben er zo blij mee! Als deze sample op is koop ik er een full size product van. Sinds ik deze shampoo gebruik is mijn haar onwijs zacht en heeft het wen gezonde glans. Veel merken beloven veel goeds voor het haar, maar deze kan ik daarom ook echt aan iedereen aanraden!

20121209-131831.jpg

Deze kleine tube van Therme kreeg ik gratis bij de Therme skincare Ylang Ylang Massage Oil. De Therme Thalasso Shower Scrub 4-in-1 is een reinigingsgel maar tegelijk ook een srub. De scrub verwijdert dode huidcellen, stimuleert de huidstofwisseling voor een afslankend effect, maakt de huid stevig door mineralen en hydrateert de huid. Het geeft ook een relaxed gevoel maar voor de prijs zal ik de scrub niet zo snel weer kopen. Voor een tube van 200 ml betaal je zo €8,63.

Dit waren mijn producten uit mijn douche stash. Welke producten kan jij tijdens een douchebeurt niet missen?

2 comments

Geef een reactie

