Andrélon Haar & Hoofdhuid Bright Shine Shampoo

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Een paar dagen geleden heb ik het in mijn douche stash artikel gehad over de Andrélon Haar & Hoofdhuid Bright Shine shampoo. Vanmorgen heb ik de laatste druppel uit de sample kunnen krijgen en is nu dus helemaal leeg. Ik vind de shampoo zo fijn, dat ik vandaag meteen richting de Kruidvat ben gegaan om er deze keer een full size fles van te kopen. Tot mijn grote geluk waren alle producten van Andrélon 2+1 gratis en heb ik meteen een hele voorraad erbij. Omdat ik zo blij ben met de shampoo wil ik dit natuurlijk wel even met jullie delen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Als eerste de verpakking. Die vind ik er prima uitzien. Alle Andrélon shampoo’s zien er hetzelfde uit, maar deze is wit van kleur. Ook is het best fijn om de shampoo uit de fles te knijpen, want de fles is erg flexibel en zorgt dat je de fles niet op de kop hoeft te zetten om er nog maar een klein beetje shampoo eruit te kunnen krijgen. Op de fles zit zo’n klikdop. Dat vind ik één van de ideale dingen aan een shampoofles. Zo kan je de dop ook niet kwijtraken of  hoef je niet in je ene hand de dop vast te hebben en in je andere hand de fles.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Op de achterkant van de fles staat wat informatie over de shampoo. Met dik gedrukte letters staat er Natrium 10. Dat houdt in dat er tien vitaminen en voedingsstoffen voor een gezonde hoofdhuid en voor gezond haar in zitten. Verder zit er Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride in dat werkt als conditioner, PEG-9M dat een laagje om je haar legt en Dimethiconol. Demethiconol is een silicoon dat ervoor zorgt dat je haar zacht en glad aanvoelt. Nou, dat doet het zeker! Veel beautymerken beloven veel als het gaat om shampoo, maar deze shampoo is echt wel mijn favoriet geworden. Met het koude en droge weer in deze tijd van het jaar, heeft je hoofdhuid flink wat te lijden. Er wordt al op de achterkant van de fles gezegd: ‘De basis van sterk en mooi haar is dan ook een gezonde en goed verzorgde hoofdhuid‘.

Sinds dat ik deze Andrélon shampoo gebruik, voelt mijn haar gezond aan en geeft het een mooie glans zodat mijn haar er ook gezond uitziét. De eerste keer dat ik de shampoo gebruikte, zat ik de hele dag door mijn haar te strijken. Ik kon er niet van afblijven omdat het zo lekker zacht en glad aanvoelde. Door het weer heb ik ook best wel last van een droge hoofdhuid, maar dat is nu dus ook een stuk minder geworden door de shampoo en voelt het weer gezond aan.

Je hoort het vast al wel. Ik ben weer helemaal gek op een product. De Andrélon Haar & Hoofdhuid Bright Shine shampoo is te koop bij verschillende drogisterijen en kost €4,36. Iets duurder dan de andere Andrélon shampoo’s, maar nog steeds betaalbaar.

Liefs X

Geef een reactie

