Mijn Kerst Aankoopjes En Cadeautjes

Daar zijn we weer! Terug van weg geweest! Ik ben een paar dagen bij mijn vriend geweest. Lekker een dag naar Antwerpen, kerst gevierd en heerlijk zitten chillen. Maar dat zonder laptop, camera en spulletjes om verder te gaan met mijn blog. Natuurlijk heb ik ook flink geshopt en heb ik een deel van mijn aanwinsten en cadeautjes bij elkaar gesprokkeld om er een artikel van te maken.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Dit is een deel van de spulletjes van de laatste paar dagen die ik gekocht of gekregen heb. Kleding, verzoringsproducten, accessoires en sieraden. Ik hou er zo van!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Laten we beginnen bij deze beige, glitterachtige top. Toen ik deze top zag hangen was ik er niet meteen weg van, omdat ik zo’n hoge hals niet zo mooi bij mezelf vind staan. Toch nam ik ‘m mee de pashokjes in en bewees het het tegendeel. Het is een warm stofje met daar doorheen een gouden draadje en gouden studs op de voor- en achterkant van de schouders.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Na niet heel lang twijfelen heb ik de top gekocht voor €18,- bij de Nice Price in Zwolle.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dan heb ik bij hetzelfde winkeltje deze dikke trui gekocht. Oh my god, toen ik deze trui aantrok wou ik er eigenlijk mee in slaap vallen. Zo lekker zacht, zo warm en groot. De trui schittert aan de voorkant maar schijnt wel een klein beetje door dus daar hoort wel iets onder.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Op de foto is de stof rood, maar hij hoort eigenlijk bordeaux rood te zijn. De trui was net zoals de andere top €18,-

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mmmm, parfum! Dit zijn natuurlijk altijd leuke cadeautjes. Bruno Banani en Playboy VIP. Ik ben helemaal gek van de Bruno Banani luchtjes, dus dat heeft mijn vriend goed uitgezocht met daarbij een shower gel van 200 ml. Het Playboy VIP luchtje en deodorant heb ik gekregen van de ouders van mijn vriend. Alle twee zijn het twee heerlijke, frisse en zoete geuren.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De laatste tijd ben ik helemaal in to the crosses. Daarom heb ik bij de Claire’s deze armband en ring laatst gekocht. Ik kon ze niet laten liggen! Het armbandje vond ik gelijk al ge-wel-dig door de diamantjes. Diamonds are a girl’s best friend! En ik zocht al lang naar het perfecte sieraad waar het kruisje als het ware ‘lag’. Daarnaast heb ik dus ook de gouden cross ring gekocht. In de winkel heb ik veel kruisjes ringen omgedaan, maar zo’n joekel vond ik toch niet zo heel mooi bij mij staan. Deze was precies goed! De cross armband en ring kosten allebei €4,95

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nog een cadeautje van mijn schoonouders hihi. Deze bling-bling portemonnee heeft een de rode kleur maar ook een blauwe, paarse en goude glans wat je niet zo snel op de foto ziet. Ik heb ontelbaar veel portemonneetjes, maar deze is heel handig voor het uitgaan. Kleine, langwerpige make-upjes kunnen er makkelijk in net als je ID, muntgeld of andere belangrijke dingen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nog zo’n cross sieraad. Bij het New Look hoekje bij de V&D zag ik deze knots van een armband hangen.. voor maar €2!! I love SALE! Natuurlijk heb ik deze armband meteen van het rekje gegrist en gekocht. Een echte eyecatcher.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Als laatste deze schattige veertjes oorbellen die ik ook als cadeautje heb gekregen. Het matcht heel goed bij de tops die ik gekocht heb dus dat is mooi meegenomen. Oh, oh, oh wat ben ik verwend met cadeautjes. En dat terwijl ik niet eens aan cadeautjes doe met kerst!

Dit was een deel van mijn aankoopjes van de laatste paar dagen. Zijn jullie een beetje verwend met de kerst? Of zie je bij jezelf al weer de bodem van je portemonnee door wat je zelf allemaal hebt gekocht? 

Liefs X

One comment

Geef een reactie

