Review: Max BB Cream

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

BB Creams. Je kent het vast wel. Nivea, Garnier, L’Oreal en veel meer andere merken hebben al een BB Cream. Het begon allemaal in Azië waar al jaren de BB Cream een hype is. De BB Cream is een foundation maar ook meteen huidverzorging. Het kan meerde functie’s hebben, maar de meest voorkomende voordelen zijn UV bescherming, het effect van een foundation, maar is het niet te zien dat je make-up draagt, het is voor elke huidtype geschikt, verstopt de poriën niet, je kan praktisch je verzorging overslaan omdat dat al in de BB Cream zit en het bevat natuurlijke ingrediënten.

Nu heb ik al heel veel verschillende BB Creams gezien alleen zag ik laatst wel een hele speciale. Die van Max make up. Dit merk is vooral te zien in de schappen van Action en daar zag ik deze BB Cream liggen. Het was te verwachten dat dit merk ook een BB Cream zou krijgen, omdat Max steeds meer met trendy producten komt. Maar natuurlijk wilde ik deze BB Cream testen. Dat heb ik gedaan en dit is het resultaat.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit is ‘m dan. De Max BB Cream. De tube ziet er netjes uit door de zwarte dop. De producten van Max vond ik er eerder veel rommeliger uitzien, maar dit ziet er netjes uit! Op de voorkant van de tube staat dat de BB Cream vitamine E, vitamine A en SPF 15 bevat. Dat klinkt goed! Het wordt ook als een 3-in-1 BB Cream aangegeven. Het verzacht, hydrateert en beschermt. De BB Cream is in meerdere tinten verkrijgbaar, ik zag er drie in het schap: light, medium en dark.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nog wat informatie op de achterkant van de verpakking.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik heb voor de lichtste tint gekozen. In de winkel vond ik deze al veel te donker voor een ‘Light’ en inderdaad de BB Cream is precies goed voor mijn huid. Neem daarom net de tint lichter dan die van je huid. Het is niet waterig maar ook niet ontzettend dik, smeert goed uit en brengt het in dunne laagjes aan.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

That’s me! Zonder make-up.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En dit ben ik met de Max BB Cream. Op mijn voorhoofd glanst het nog wat, omdat het om mijn huid op één of andere manier ook een beetje vettig aanvoelt. Ondanks dat voelt het wel prettig aan op mijn gezicht maar het dekt natuurlijk niet net zo goed als alle andere BB Creams.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En nu met de hele zooi op mijn gezicht. Nu ik dit schrijf zit de BB Cream nog steeds perfect op mijn gezicht. Het voelt niet meer plakkerig aan en mijn gezicht ruikt ook lekker doordat het natuurlijk ook een dagcrème is.

Tot nu toe ben ik enthousiast over de Max BB Cream! Ik ga het zeker verder uitproberen of het nog iets met mijn gezicht doet. Deze BB Cream van Max kost €1,49 en is te koop bij Action.

Liefs X

One comment

Geef een reactie

