How to: Tosti Uit De Koekenpan

how to

Tosti’s eten we natuurlijk allemaal wel eens. Je gebruikt daarvoor natuurlijk een tosti ijzer . Maar heb je wel eens een tosti gebakken in een koekenpan? Toen ik vanmiddag verkleumd thuis kwam, heb ik deze manier eens uitgeprobeerd. En guess what? Het is zΓ³ lekker!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wat je nodig hebt is heel simpel. Dit heb ik gebruikt om mijn tosti te maken:

– Twee boterhammen

– plakjes ham

– plakjes kaas

– boter

– Chilipeper

how ti

Begin de tosti zoals je die altijd maakt. Leg op een boterham de plakjes ham en kaas en leg de andere boterham hier bovenop. Je kan als je wil nog chilipeper gebruiken om het pittiger te maken. Daarna smeer je aan de boven en de onderkant van de boterham boter die later voor een mooi goudbruin kleurtje zal gaan zorgen. In de pan verspreid je alvast wat olie en zet je het vuurtje vrij hoog. Leg dan de boterham in de koekenpan, zet er een deksel op, maar draai na 3 minuten de boterham wel om zodat aan allebei de kanten een knapperig randje en een goudbruin kleurtje komt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En dit is dan je tosti. Uit de koekenpan. Mmmm, het smaakt heerlijk! Ik vind het zelfs lekkerder dan uit een tosti ijzer. Het is misschien dan niet helemaal een gezonde hap, maar het is wel heel lekker om een keer te maken dan standaard het tosti ijzer erbij te pakken. Na deze tosti was trouwens wel mijn goede voornemen om gezonder te eten dit jaar meteen mislukt hihi.

Liefs Melanie

2 comments

Geef een reactie

