A Look In My Life #1

a look in my life

Ja ja, vandaag de eerste ‘A look in my life’ met allemaal foto’s van de afgelopen weken. Ik hou er zo van om foto’s te maken van dingen die ik aan het doen ben, waar ik ben en wat ik allemaal voor nieuwe dingen zie. Als ik op pad ben maak ik dan ook wel een stuk of honderd foto’s die voor mij dan een mooie of leuke herinnering worden. Een foto van een grappige tekst op straat, een apart gebouw, vrolijke mensen of gewoon een spontane foto, ik vind het zo leuk! In deze eerste ‘A look in my life’, zijn de foto’s gemaakt van eind December tot nu. Enjoy!

IMG_7564

Gezellig even bij Neuf wat drinken met mijn vriend. Maar als die tijd komt dat je naar de wc moet, kijken opeens twintig mannen je aan haha!

IMG_7951

Vroeg de wekker zetten om ons treintje te nemen naar Antwerpen. Woehoee!

IMG_7952

Voor onze neus reed de trein naar Antwerpen weg.. Dat werd een uur wachten op station Roosendaal. Niet erg natuurlijk als je met z’n tweeën bent.

IMG_0007

IMG_0008

IMG_7955

Eindelijk in Antwerpen aangekomen. Wauw, wat een prachtig station! Je blijft maar om je heen kijken. Het is zo oud en zo groot dat je je zo klein voelt tussen al die reizende mensen. Het plafond is reusachtig en van glas zodat je de lucht boven je kan zien. Op de laatste foto kan je zien dat er heel veel verdiepingen zijn op het station waar de treinen aankomen en vertrekken. Super mooi om te zien!

IMG_0010

Koffie met een chocolaatje erin. Chique hoor!

IMG_0012

De Stadsfeestzaal op de Meir. Het is net een paleis! Overal winkels, restaurantjes en schitterende versieringen. Perfect combi! Alles is onwijs groot, net als de trap waar deze foto op is gemaakt. Ik voelde me net een prinses toen ik van die grote trap afliep hihi.

IMG_0016

IMG_7960

Bij De Troubadour lekker even wat drinken met een échte Belgische wafel! Nomnomnom.

IMG_0017

IMG_0018

Romantisch plekje met de oude haven achter ons. In de avond was deze plek een stuk mooier door alle lichtjes in de stad!

IMG_0029

Midden tussen het drukke verkeer, winkeltjes en gebouwen stond er voor onze neus een prachtig oud kasteeltje. Vroeger werd dit kasteel gebruikt als handelshuis voor de Belgische VOC en héél vroeger werd het gebruikt als een strenge gevangenis. Nu wordt het kasteel niet meer gebruikt, maar trekt het zeker veel bezoekers. Je kan een pad volgen die door het kasteel gaat en uiteindelijk kom je uit bij de haven waar je langs kan lopen.

IMG_0032

IMG_0031

IMG_0035

Tijdens ons dagje uit hadden we het perfecte weer, not! De godganse dag regen, regen en regen. Alleen maar.. regen! De beste aankoop van die dag was dan ook een paraplu haha.

IMG_0046

Jeej, Starbucks! Rond 11 uur ’s avonds nog even naar Utrecht met de trein om een heerlijke koffie op te slurpen. Daar was ik aan toe zeg na zo’n lange dag.

IMG_8172

Met oud en nieuw partypoppers gebruiken voor een knal feestje, letterlijk. Jammer dat de actie niet zo heel veel voorstelde.

IMG_8187

IMG_8184

Happy new year!!

IMG_8196

Gebakken champignons met paprika. Heerlijk!

IMG_8255

Vroeg in de ochtend mijn hondje uitlaten in m’n kloffie. I don’t give a fuck (:

iphone

Eenmaal weer op school, zie ik mijn vriendinnetje Grady weer. En als wij ons gaan vervelen, doen we rare dingen. Zo ontstond het dammen op de iPhone haha.

IMG_8276

De tweede dag op school na de kerstvakantie, had ik mijn presentatie. Dit is één van de sample zakjes die ik uitdeelde aan mijn klas. Ik ben nog steeds super blij met de leuke reacties van mijn klasgenoten, want wat waren die lief!

IMG_8301

Toen ik laatst in de stad was, liep ik langs een speciaal plekje voor mij. Dit is één van de mooiste plekjes waar ik graag kom. De Thorbeckegracht in Zwolle. 2,5 jaar geleden begon mijn relatie met mijn vriend op deze plek dus dit plekje vind ik erg bijzonder!

IMG_8049

Nog zo’n plekje waar ik het meeste van de tijd ook sta. Wachtend op mijn treintje terug naar huis.

Zo, dat waren mijn momenten van de laatste paar weken. De komende weken gaat het lekker druk worden dus heb ik af en toe de tijd om adem te halen, maar dat gaat helemaal goed komen. I love my life en ik benieuwd wat voor leuke momenten ik deze maand kan vastleggen.

Liefs Melanie

One comment

Geef een reactie

