Drop My Products Aankoop: XL Ladekast Xenos

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het moment dat mijn beautykast begint uit te puilen is in zicht. PANIEK! Waar moet ik al die tubes, potjes, flacons, bussen en flesjes laten?! Ik ben opzoek gegaan naar een ladekastje waar de lades doorzichtbaar van waren, zodat ik alle producten en dingetjes wel goed kon zien en welk laatje ik zou moeten opentrekken voor als ik iets nodig zou hebben. Een paar dagen terug kwam ik op dit zwarte kunststof ladekastje uit van de Xenos. Simpel, maar ontzettend handig! En quess what.. als je nu de kortingssticker van de Xenos gebruikt, krijg je 25% korting op de ladekastjes.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het kastje bevat 4 lades die erg ruim zijn en nog ver door gaan naar achteren. In de winkel waren er verschillende maten van de lades. ‘nagellak-hoogte’  ‘mini tube-hoogte’ en ‘haarspray bus-hoogte’. Ik heb gekozen voor de ‘mini tube-hoogte’ zodat ik een beetje kan variëren qua producten. Het zijn vrij diepe lades dus je kan er veel potjes en tubes in kwijt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zo ziet het kastje eruit als de lades een beetje gevuld zijn. Ik heb er wat producten in gelegd om een beeld te krijgen wat er nou eigenlijk allemaal in kan. Een paar weken geleden heb ik mij trouwens ook geabonneerd op de Glossybox die elke maand vol zit met lekkere beautyproducten. Daar heb ik nu dus een perfecte opberg plek voor gevonden. Het ladekastje staat op wieltjes en is  30x38x67 cm hoog.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hier heb je een voorbeeld van een laatje met producten die er bijvoorbeeld in passen. Ik heb er dus vooral tubes van 50 ml in zitten en wat andere kleine mini productjes. Oh en wat ik met die grote pot haargel moet? Die is van mijn vriend. Omdat hij zo vaak bij mij is, moet er natuurlijk wel gel in huis zijn dus heb ik zijn pot gel hier maar even opgeborgen. Slim!

Ik ben heel blij met dit ladekastje. Het is een simpel, zwart ladekastje van kunststof maar is erg handig om dingen op te bergen. Voorlopig even geen paniek meer dus om een bomvolle beautykast te krijgen. Het ladekastje is te koop bij de Xenos en kost €19,00 maar als je nu de sticker van 25% korting gebruikt, kost het kastje €15,00

Liefs Melanie

2 comments

Geef een reactie

