Review: Rituals Himalaya Wisdom Scrub

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Rituals. Één van de zoveel merken waar ik echt gek op ben! Shower gel, shampoo, deodorant, bodylotion, elk product van Rituals is heerlijk. Rituals verkoopt ook scrubs en dit is er zo eentje. In een geschenkset van Rituals zat deze Himalaya Wisdom deep cleansing body scrub. Na een lange dag school, en gesjouw ben ik vanavond lekker ontspannen in bad gaan liggen en heb ik deze Rituals scrub uitgeprobeerd.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit is de verpakking. Ik word er spontaan vrolijk van. Wat een prachtige foto op de voorkant en geweldige kleuren. I love it!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En dan de achterkant. Hier staat wat informatie over het gebruik en het product zelf. De scrub is een diep reinigende scrub zout dat je huid über verzacht. Door je huid te scrubben laat je de energiestroom in je lichaam stimuleren en laat je gifstoffen vrij komen. De combinatie van scrub en badderen is perfect. Door het warme water laat je de werking van scrubben versnellen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Als je de verpakking openmaakt, krijg je dit zakje te zien. Ik vind de versiering van Rituals zó mooi! Zelfs op dit zakje straalt de versiering er sierlijk vanaf. Dit zakje bevat 40 gram scrub, maar in de winkel kan je een nog grotere pot kopen met 265 gram scrub. Wow..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mmmm, wat een heerlijke scrub! Zelfs als het op je hand ligt ruik je de frisse, munt en bloesemgeur. Ook ruik je een snufje basilicum. Je moet er van houden, maar ik ben er in ieder geval helemaal weg van. De scrub bevat oeroud kristalzout dus is erg grof. Dat vind ik zelf heel erg fijn! De kleur van de scrub heeft een heel licht roze tint. Cute! Masseer de body scrub in op de vochtige huid. Spoel het daarna met warm water af in bad of onder de douche.

Terwijl ik mezelf scrubde, werd de zoete, frisse geur veel sterker. Dat was ideaal voor mijn verkoudheid, zo sterk is de geur. Na het scrubben voelt je hele huid ‘opgelicht’ aan. Je lichaam voelt fris, verkoelend en zijdezacht. De kleine hoeveelheid olie in de scrub laat een dun laagje achter op de huid zodat het beschermt en nog zachter aanvoelt. Oh, geweldig!

Ik vind de scrub echt heel bijzonder. Al je zintuigen worden geprikkeld en het gevoel na het scrubben kan je eigenlijk niet heel goed omschrijven. Als dit zakje leeg is ( wat sneller is dan ik denk ) koop ik die huge grote pot van 265 gram.

De grote pot Himalaya Wisdom scrub van 265 gram kost €15,50 en is te koop bij alle Rituals winkels.

Liefs X

One comment

Geef een reactie

