Nieuw: Essence Producten + Wish List

essence-update-ss13

Kijk, dat vind ik nou leuk. Nieuwe producten van Essence. De laatste tijd komen er steeds meer producten bij een make-up merk, maar omdat Essence zo’n lekker budgetproof merk is, ben ik bang dat mijn portemonnee weer gaat lijden. Essence is ook niet achter gebleven in de BB Cream hype en heeft daarom nu ook een Essence BB Cream in het assortiment. Kijk mee naar een deel van de nieuwe producten van Essence en mijn love at the first sight producten. 

essence_nieuw_februari03

Beautyblender dupe €3,99

Wat me als eerste opviel, waren deze beautyblenders. Je komt ze steeds vaker tegen en zelfs H&M heeft ze in de winkel liggen. Het eivormige sponsje zorgt dat je heel mooi op je gezicht kan blenden en brengt foundation makkelijk aan. Met het spitse puntje kan je nog preciezer werken.

essence ebruari11

I Love Punk Jumbo Eyeliner €2,59

Toen ik las dat er een super-über-mega-grote eyeliner in het assortiment zou gaan komen van Essence, kon ik wel juichen! De eyeliners van Essence zijn zo slecht nog niet en ik ben de laatste tijd er ontzettend mee aan het klungelen. Het is heerlijk om verschillende winged eyeliners uit te proberen en uit te vinden wat nou het beste trucje is om deze aan te brengen. De I Love Punk Jumbo Eyeliner heeft dus een perfecte timing!

essence februari02

Essence Gel Tint €1,99

Een product waar ik heel vrolijk van werd, waren deze tja, lipglosjes zijn het niet maar gel tinten die uren lang een mooi, fris kleurtje op je lippen geven. Ik ben heel benieuwd naar dit product! Ééntje waarvan ik zeker weet dat die in mijn winkelmandje terecht komt.

essence februari10

Frame For Fame Stick On Eyeliner €1,99

Een product dat wél nieuw is in het Essence assortiment, maar waar ik niét enthousiast over ben zijn de opplakbare eyeliners.. ‘whut?!’ Ja, eyeliners die je in verschillende vormen op je bewegend ooglid kan aanbrengen. Vreselijk! Ik bedoel, wat nou als het los laat? Nee, dankje! Dan liever gewoon mijn eigen creatie in elkaar flansen.

essence ebruari05

Essence BB Cream €3,99

En dan natuurlijk de BB Cream! Essence kon niet achterblijven en heeft een BB Cream gelanceerd dat SPF 30 bevat. De BB Cream is te koop in 3 verschillende tinten en zorgt net als bij andere BB Creams dat je poriën niet verstopt raken zodra je de Cream aanbrengt. De BB Cream heeft een subtiele dekking dus hiernaar ben ik ook erg benieuwd!

Zijn jullie al benieuwd naar de nieuwe producten van Essence?

Liefs Melanie

Geef een reactie

