Unboxing: Glossybox Valentine’s Editie

glossybox

Jaaaa, daar is hij dan! De Glossybox. En ook nog eens mijn eerste. Eigenlijk had ik de box gister al thuis gekregen, maar omdat ik daarna meteen moest sjeezen om op mijn werk te komen heb ik nog niet lekker kunnen snuffelen in de box. Anyway, ik heb dus een paar weken geleden een abonnement aangevraagd op de Glossybox en heb vol spanning op mijn pakketje gewacht. Benieuwd naar wat er in mijn Glossybox zat? Kijk mee!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Oehlala, lekker knallig roze!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zodra ik de deksel van de doos haalde, rook ik de geur van bloemen en andere zoetje geurtjes. Wat heerlijk! Het lijkt alsof je een beetje jarig bent. Omdat Valentijnsdag voor de deur staat, staat de Glossybox helemaal in het teken van romantiek en liefde. Ook heeft de Glossybox zich laten inspireren door het thema ‘Beauty around the world’. In de box zitten daarom allemaal producten die je over de hele wereld terug vind, zoals Engeland, Amerika, Australië en Singapore.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En dan.. mijn producten uit de Glossybox! Bij elk product wat ik uit de Glossybox haalde riep ik hetzelfde. ‘Oh wat leuk!’ ‘En dit is ook zo leuk!’. Er zitten zelfs drie full size producten in. Dé manier hoe je een vrouw blij maakt!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

In de kleine, roze verpakking die je al op de vorige foto tussen alle producten zag liggen, zat een een gelukskoekje! Hoe schattig! Ik vind die tekstjes in de gelukskoekjes altijd zo geestig. Bij elke Glossybox abonnee zat er een andere kreet in het koekje en dit was de mijne: ‘2013 is jouw ultieme liefdesjaar! Jij bent onweerstaanbaar met sensuele rode lippen en verleidelijke smokey eyes..’ Oeh, spannend.

Ik vond de box er opzich best vol uitzien. 3 full size producten, 3 luxe samples en 1 sample. Laten we maar beginnen met de producten want, ik ben met elk product onwijs blij!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dr. van der Hoog Passionate Pearl / €2,23 / full size

Dit is Passionate Pearl kant en klaar masker van Dr. van der Hoog. Het masker is gemaakt van kaolin klei, zit vil voedende en beschermende eigenschappen en verfijnd je poriën. Na het gebruiken beloofd dit masker dat je huid fluweelzacht aanvoelt. Ik ben benieuwd!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Anatomicals The Showering Inferno Hoit Fiery Body Cleanser / €3,99 / full size

Het tweede product is een douchegel van Anatomicals. Het is een mix van Aloë Vera, hazelnoot, pepermunt en olie, maar ik vind de geur heel sterk ruiken naar citroen. Mmmm, heerlijk fris! Door de douchegel wordt de huid gereinigd, verzacht en laat natuurlijk een frisse geur achter.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Christina Aguilera Red Sin Bodylotion en Eau De Parfum / €9,95 – €27,00 / 150 ml

Dan de Red Sin bodylotion van Christina Aquilera. De lotion zit in een 50 ml tube en daar kan je best dus een tijdje mee vooruit. In het zakje op de foto zit een kleine eau de parfum sample van Red Sin. Altijd lekker deze producten.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Toni&Guy Shampoo For Damaged Hair / €9,99 / 250 ml

Deze shampoo van Toni&Guy was op de Facebookpagina  als hint aangegeven. Er werden veel reacties geplaatst of het dit merk zou kunnen zijn, dus ik had al zo’n vermoeden dat dit product in de Glossybox zou zitten. Er zit 50 ml shampoo in en is bedoeld voor beschadigd haar. Het beloofd je haar te herstellen en een prachtige glans te geven. Het ruikt in ieder geval lekker zoet dus ik ga deze shampoo zeker uitproberen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Modelco Lip Duo Lipstick & Ultra Shine Lip Gloss / €30,00 / full size

Dit is mijn grootste buit uit de Glossybox! Ik ben hier zó blij mee. Kijk voor de gein even naar de prijs van deze duo lipstick en lipgloss.. €30,00 en het is ook nog eens full size!! Aan de ene kant zit een high shine lipgloss en aan de andere kant een long lasting lipstick. De kleur van de lipstick vind ik echt heel erg mooi, maar de geur.. je krijgt spontaan zin in snoep. De geur ruikt heerlijk naar aardbeitjes maar de lipstick en lipgloss verzachten ook nog eens je lippen. Bingo!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ginvera Green Tea Nude Cover BB Cream / €32,50 / 40 ml

De Ginvera BB Cream uit Singapore is een typische Asion BB Cream. Het is een wat dikkere crème en heeft een klein beetje glans. Voor mij is de tint van de BB Cream precies goed dus daar heb ik geluk mee. De BB Cream geeft je huid energie, hydrateert, en vervaagd fijne lijntjes. Ook is de BB Cream goed dekkend en herstellend voor de huid. Super leuk!

Naast alle producten die er in de Glossybox zaten, zat ook de tweede editie van GLOSSMag erin. Allemaal leuke tips en tricks over make up en beauty die erin te lezen zijn.

Mijn eerste Glossybox zat al bomvol leuke producten en ben nu al benieuwd naar de Glossybox van Februari hihi. Een Glossybox kost €14,95 per maand en als je hier op abbonneert, ligt er net zo’n box aan het einde van de maand op jou deurmat.

Wat vind jij van de producten uit de Glossybox of wat zat er in die van jouw?

Liefs Melanie

Geef een reactie

