Review: Dr. Van Der Hoog Passionate Pearl Masker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het is weer maandag. We hebben ons heerlijke weekendje weer gehad en dat betekent een nieuwe start van een nieuwe week. Zoals elke ochtend heb ik een probleem als het gaat om mijn bedje verlaten en slenterde ik weer met wallen onder mijn ogen het klaslokaal binnen. Het eerste wat ik dacht toen ik weer in de ruimte met de vier muren zat was: ‘Als ik thuis ben, pak ik mijn joggingsbroek en nestel ik me op de bank!’ Een paar uurtjes later lag ik er dan ook al. Wel met mijn schoolboeken, maar óók met een heerlijk maskertje. Het Dr. van der Hoog Passionate Pearl masker dat een paar dagen geleden in mijn Glossybox zat. Let’s try this!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Op de achterkant van het maskertje staat wat informatie. Dit masker bevat parel. Parel zorgt ervoor dat je huid prachtig gaat stralen. Ook zorgt het masker ervoor dat je poriën fijn en verzorgt worden.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mmmm, die geur! Dit masker van Dr. van der Hoog ruikt zo lekker. Fris, fruitig maar ook een beetje zoetig. Het masker is redelijk dik waardoor je het makkelijk op je gezicht verspreid. Bij sommige maskertjes moet je er nog wel eens op letten dat er niet iets van je gezicht afdruipt, maar dat heeft dit masker totaal niet.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik schrok eigenlijk wel een beetje toen ik het masker op mijn gezicht aanbracht. Omdat ik een erg gevoelige huid heb, brandde het masker enorm op mijn gezicht. Het begon zelfs zo erg te prikken bij mij dat het niet fijn meer aanvoelde. Toch leek het wel alsof het masker ‘aan het werk’ was want, een paar minuten later toen het masker wat begon in te trekken, trok het branderige gevoel weg en voelde mijn gezicht al snel fris aan. Na ruim 15 minuten heb ik het masker met lauw water van mijn gezicht afgespoeld. Zo! Mijn huid voelt heerlijk fris, zacht en glad aan! Een half uur nadat ik het masker eraf had gespoeld, voelde ik het tintelende gevoel nog. Niet meer pijnlijk en branderig, maar fris en verzorgt.

Dit masker vind ik zeker een aanrader! Het maakt je huid fris en geeft een gezonde gloed. Dr. van der Hoog Passionate Pearl masker is te koop in alle drogisterijen en kost €2,23 per stuk.

Liefs Melanie

One comment

Geef een reactie

