A Look In January #2

a look in january

Het einde van januari is al bijna weer in zicht en in de laatste paar weken zijn er dus weer veel fotomomentjes geweest voor mij. Januari was een drukke, maar vooral een gezellige maand met mijn vriend, vriendinnetjes, familie en veel, véél eten! Bereid je dus maar voor op veel food pictures want, volgens mij ben ik deze maand wel 10 kilo aangekomen haha. Mijn momentjes zijn vastgelegd rond midden januari tot nu. Enjoy!

IMG_8373

Sneeuw. Je hebt het deze maand vast ook wel eens vervloekt.. Ik vind het prachtig hoor, maar die kou, die gladheid en al dat sneeuw in je haar, brrr! De laatste tijd liep ik dus vaak rond als een boze sneeuwpop.

IMG_8403

Cadeautjes-inpak tijd! Oei, ik hou hier zo van. Cadeautjes krijgen is leuk maar cadeautjes kopen voor anderen om later te kunnen inpakken is ook heerlijk. In januari ben ik dan ook weer wezen shoppen voor een feest want, mijn moeder was jarig. Mijn moeder is niet de vrouw die je nu nog snel tegenkomt. Mijn moeder draagt geen make-up, en gebruikt het liefst ook geen cremes. Puur natuur dus! Als ze jarig is, is het daarom ook best moeilijk om wat origineels of leuks te kopen. Zelf vind ik het super leuk om een mandje te vullen met allemaal leuke producten of andere leuke hebbedingetjes hihi. Uiteindelijk ben ik er dan toch uitgekomen en heb ik een mandje gevuld met allemaal kookspulletjes. Een mini kookboekje en heel veel buitenlandse hapjes en ingrediënten. Als je dus écht helemaal geen cadeau meer weet voor iemand, is een leuk voedselpakket altijd een must!

IMG_8454

Die avond op de verjaardag van mama lekker uit eten bij Tivoli. Chique met een lekker wit wijntje.

IMG_8436

IMG_8443

Oehlala, dessert! Op de laatste foto zie je Toetjes-Parade. Door de naam alleen al wilde ik graag dit dessert hebben! Allemaal lekkere toetjes naast elkaar en het was lekkééér!

IMG_8438

Happy birthday mama! ❤

IMG_8514

‘Wie Ben Ik’ spelen met mezelf op de ipod. Albert is mijn mattie.

IMG_8578

Dus dit.. dit was het meest hilarische moment van januari. Twee achterlijke jongens die met carnaval en op het bevrijdingsfestival zo willen rond banjeren. Weet jij wie ze zijn?

IMG_8606

Heerlijk vind ik dit. Kaya uitlaten in de sneeuw terwijl het begint te schemeren. Het heeft zo’n mysterieus sfeertje.

IMG_8623

Ja ja, computertechnicus in da house! Op school heb ik de opdracht gekregen om met een programma waarvan ik de naam allang niet meer van wil weten een huis te bouwen met afmetingen en details. Alles erop en eraan dus. Na wat gepruts en gedoe, was het dan eindelijk tijd voor het leukste deel. Het huis inrichting. Dat vind ik nou echt super leuk om te doen. Mooi barok behang, een witte hoekbank en een dikke tv in de hoek. Perfectos.

IMG_8626

Jaaaaa, de Glossybox! Eindelijk kwam hij vorige week aan. Ik heb zo lang gewacht op de box en was zo blij toen mijn buurvrouw in de woonkamer stond om het pakketje aan mij te geven. Wil je zien wat ik deze maand in mijn Glossybox had zitten? Bekijk dan snel dit artikel over de unboxing van de Glossybox.

IMG_8677

In het weekend ben ik lekker naar de bioscoop geweest met mijn vriend. Aangezien we geen tijd hadden om uitgebreid avond te eten, kochten we maar een lekker, vet bakje patat haha. Mmmm, die foto…

IMG_8679

In het Luxor wachtend op The Impossible. Serieus waar, ik heb gehuild bij die film.

IMG_8690

POPCORN! WHAAA! Deze bak vol popcorn was even later beland op de grond door mijn lieftallige vriend. Thanks.

IMG_8684

De ochtend na het popcorndrama ben ik tompoesjes gaan maken. Lekker voor de zondagmiddag en een goedmakertje voor onze popcorn haha.

IMG_8369

Tijdens de tekenles kan het nog wel eens zijn dat je kleren flink verpest worden door verf of andere rotzooi. Daarom deze über leuke shortjes. Michelle moest dit moment met onze outfit even vastleggen.

IMG_8721

IMG_8722

‘Hoi. Wij zijn ontstaan door Melanie. Kijk niet verbaasd naar mijn huidskleur maar ze mocht alleen de kleuren roze, zwart en wit gebruiken. Oh, en waarom ik streepjes op mijn hals heb? De opdracht was dat ik op papier zou komen door alleen maar lijntjes te gebruiken. Geen wonder dat ze daarom zo’n goed cijfer heeft gekregen voor deze twee portretten.’

IMG_8705

Kaya.

IMG_8730

Bye bye Maurits.. 😦

IMG_8742

IMG_8744

Tussenuur + eten = vermaken! Sinds vandaag heb ik een nieuwe verslaving. Snack A Jacks Barbecue Paprika. Ook al veranderd mijn eetverslaving elke week, is dit echt mijn favoriet geworden. Nomnomnom.

En dit waren mijn laatste momentjes van januari. Ik ben benieuwd naar februari want, dat gaat ook een flinke drukke maand worden.

Wat waren jou mooiste, grappigste of mindere momenten van januari?

Liefs Melanie

2 comments

Geef een reactie

