Review: Garnier Bodytonic Cellulitis Massagerol

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Helemaal enthousiast typ ik dit artikel van vandaag. Waarschijnlijk.. hópelijk.. heb ik het perfecte product gekocht dat mijn blubbervet kan verwijderen. Ik ben best veel met mijn lichaam bezig om vooral wat vet kwijt te raken en gezonder te eten. Dit jaar was dan ook mijn nummer één voornemen: GEZONDER ETEN. Anyway, ik heb dus een paar uurtjes geleden deze Garnier Bodytonic Cellulitis Massagerol gekocht. Eigenlijk liep ik best vaak tegen dit soort producten op, maar kocht het nooit. Nu waagde ik er maar gewoon op en ligt het klaar om getest te worden.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zo ziet de verpakking eruit van de massagerol.  Het product is een Duits product dus alles, maar dan ook echt alles staat in het Duits. En laat mij nou net niet goed zijn in die taal..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Op de achterkant staat net zoals op de voorkant alles in het Duits geschreven. Gelukkig is er op de achterkant een stickertje geplakt waar de gebruiksaanwijzing in het Nederlands staat. Thank God! Even voor de duidelijkheid dus: Je haalt het dekseltje van de massagerol en draait de aanbrengknop 180 graden. Zo staan de draaiwielen in de ON positie. Door de roller aan te brengen op de huid, komt er wat gel uit die je kan verdelen met de roller. Draai na het aanbrengen de aanbrengknop weer 180 graden zodat de deze in de OFF positie staat. Om te reinigen draai je de aanbrengknop op de OFF positie en haal je het draaiwiel eruit. Reinig daarna met water.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De manier hoe je de massagerol moet aanbrengen op je bovenbenen en je heupen, je dijen en je billen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De gebruiksaanwijzing om de draaiwielen uit de aanbrengknop te krijgen om je huid te reinigen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En dan de roller zelf. Dit is het draaiwiel die je op je huid zet voor het reinigen en het verwijderen van cellulitis. Het is een zacht, rubberachtige rol en best flexibel. Het voelt erg prettig aan op je huid en doordat je de roller op de kop op je huid zet, komt de bodytonic eruit. De bodytonic ruikt ook lekker fris, maar meer ook niet. Het is een gewone gelgeur die je vast wel herkent.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik ben erg benieuwd naar dit product! Je hoort vaak genoeg dat als je massagerollers gebruikt, je cellulitis wordt verminderd. Daarom ga ik twee weken lang dit product gebruiken om te zien of het over twee weken echt effect heeft gehad.

Ganier Bodytonic Cellulitis Massagerol is te koop bij Action en kost €2,29

Geloof jij in producten die je cellulitis kunnen laten verminderen?

Liefs Melanie

3 comments

  1. Toen ik 16 was ( 6-7 jaar geleden) kocht ik vaak van die producten omdat ik gezegend ben met bubbel billen. Ze werken niet voor mij! Maar in wil je niet ontmoedigen. Want misschien deed ik wel niet vaak genoeg en niet lang genoeg. Het enige wat leek te werken was infraligne ( sport in een infraroodcabine, maar zo duur dat dat ook niet meer haalbaar was) ik ben heel benieuwd naar een review van dit product. Voor de prijs kunnen we het al ni laten! 🙂 x

    Like

Geef een reactie

