Liebster Award Nominatie!

liebster Award

Wat ik gister in mijn mailbox las was wel echt een verrassing! Ik ben genomineerd door de Liebster Award! Thanks to Jessica! Eerlijk gezegd had ik er nog nooit iets over gehoord, maar het is natuurlijk wel super leuk!
De Liebster Award is alleen bedoeld voor bloggers met minder dan 200 volgers.

Wat moet je doen als genomineerde is als volgt:

– De blogger die je genomineerd heeft linken. Alle duimpjes naar Jessica van Poweredbyflowers
– 11 random facts over mezelf vertellen
– 11 vragen beantwoorden die de persoon die jou heeft genomineerd heeft opgesteld
– Zelf 11 bloggers nomineren en 11 vragen opstellen voor deze bloggersNou, let’s get started!

11 random facts about me

1. Ik kan echt niet slapen als het laatje van mijn kastje open staat.
2. Als ik leer moet er altijd eten inde buurt zijn.
3. Mijn slaapkamer wordt om de paar maanden weer anders ingericht.
4. Ik bewaar de verpakkingen van mooie beautyproducten of flacons van parfums.
5. Waar ik ook ben of wat ik ook doe, overal moet een foto van gemaakt worden.
6. Ik ben een drama als het gaat om kapsels. Ik ben er té ongeduldig voor!
7. Als ik slaap, slaap ik in de foetushouding. Ja..
8. Mijn nieuwste verslaving is: Snack A Jacks.
9. Na werktijd heb ik altijd zin in liters melk.
10. Als ik me verveel of nerveus ben, bijt ik op mijn lip
11. Ik hou van buitenlands eten.
De 11 vragen beantwoorden van Jessica
1. Waarom ben je een eigen blog begonnen?
Omdat ik schrijven en mijn liefde voor beauty samen wilde combineren. Ook vind ik het heerlijk om mijn meningen en tips te delen met anderen.
2. Wie of wat dacht je te worden als je klein was?
Vroeger wilde ik elke dag wat anders worden. Nieuwslezeres, patatbakster, juf, prinses, moeder, voetbalvrouw.. elke dag was het wat anders.
3. Wie is je favoriete persoon?
Daar kan ik niet uit kiezen. Heb heb ik er toch drie. Mijn ouders en mijn vriend.
4. Noem 3 essentiële luxe producten voor jou.
Luxe zijn de niet maar, ik gebruik Hannah Cleansing Milk, Rituals Himalaya Wisdom Scrub en de Modelco Lip Duo Lipstick / Ultra Shine Lip Gloss.
5. Wat is je favoriete tv-programma?
Goede tijden, slechte tijden!!
6. Wie is je favoriete blogger?
Vera Camilla
7. Heb je een favoriete Vlogger? Zo ja, wie?
Teske de Schepper en Mert.
8. Welke beautyproducten gebruik je ELKE dag?
Nivea dagcrème, Hannah Cleansing Milk, Ginvera BB Cream.
9. Wat is je populairste post?
Nivea Max Volume Twist Mascara
10. Wat is je favoriete ongezonde snack?
Snack A Jacks!!
11. Wat ga je nog doen vandaag?
Nu ik dit artikel typ is het 22:34 uur. Ik denk dat ik zo maar ga slapen.

Mijn genomineerden zijn:

1. Malvina Gabriella
2. Charlene
3. Annet
4. Maurits
5. Britt
6. Imane
7. Rebecca & Sarah
8. Lililan & Patricia
9. Miranda
10. Judith
11. Alette

Mijn 11 vragen voor de genomineerden

1. Waarom ben je een eigen blog begonnen?
2. Wat maakt jouw dag helemaal compleet?
3. Wat is het engste wat je ooit is overkomen?
4. Wat was je ergste miskoop aller tijden?
5. Naar welke winkels ga je het liefst?
6. Wat dacht je vanmorgen toen je opstond?
7. Welk voorwerk neem je hoe dan ook mee naar een onbewoond eiland?
8. Naar welk land ga jij het liefst op vakantie?
9. Welke blog bezoek je het meest?
10. Waar dacht je vroeger aan als kind om later te worden?
11. Wie of wat kan je echt niet missen?

Super leuk dat ik dit door mag geven aan andere bloggers. Enjoy!

Liefs Melanie

3 comments

Geef een reactie

