Update: Garnier Bodytonic Cellulitis Massagerol

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Eindelijk. Daar zijn we dan! De update van de Garnier Bodytonic Cellulitis Massagerol. Twee weken terug begon ik met het uittesten van dit product. De Garnier Massagerol zou beloven cellulitis te verwijderen en je huid te reinigen door de massageroller. Ik heb dit product dus twee weken getest om te kijken of het wel echt effect heeft gehad. Nadat ik het artikel op de site had gepost, kreeg ik al reacties dat sporten en gezond eten natuurlijk de makkelijkste manier was om vet te verliezen. Dat is natuurlijk ook zo, maar toch was ik erg nieuwsgierig! Na twee weken het product gebruikt te hebben kwam ik op het volgende..

Ik heb het product elke avond voordat ik ging slapen gebruikt en de volgende dag leek het alsof er wat vlekjes op mijn bovenbenen verminderd waren. Oh even dus voor de duidelijkheid.. ik heb af en toe last van roodheid op mijn bovenbenen. Maar de verdwijning van de irritaties bleek maar van korte duur te zijn. De avond toen ik mijn ritueel met de massageroller opnieuw gebruikte, waren de irritaties mij weer komen opzoeken. Na een weekje het product gebruikt te hebben, bleven de rode vlekjes langer weg, maar echt bijzonder vond ik het product nog niet. In dat weekje dat ik de massageroller gebruikt had, merkte ik ook niks van mijn verminderde blubbervetjes.. Nu, twee weken later na het begin van de test, ben ik nog geen stap verder en zijn mijn love handles niet minder geworden.

Ik ben niet verrast door dit product en zal het ook niet opnieuw gaan kopen. Misschien heeft de massageroller wel een beetje gezorgd voor het verminderen van de roodheid op mijn benen, maar cellulitis verwijderen deed het totaal niet. Voor mij is dit product niet voor herhaling vatbaar, maar als je nog eens het artikel van de Garnier Bodytonic Cellulitis Massagerol terug wil lezen klik dan hier.

Heb jij de Garnier Bodytonic Cellulitis Massagerol al gebruikt? En wat vond jij van het product?

Liefs Melanie

3 comments

Geef een reactie

