Unboxing: Glossybox Go Inside The Beautylab

glossybox 2

Vanmorgen werd ik wakker, keek ik op Twitter en zag dat mijn hele timeline vol stond met foto’s over de inhoud van de Glossybox van deze maand. ‘Niet kijken!! Niet kijken!! Niet kijken!!’ zei ik constant tegen mezelf. Ik vluchtte maar naar beneden en wat gebeurde er bij het ontbijt? Mijn Glossybox arriveerde. En dat nog in mijn vakantie, heerlijk! Kijk mee naar mijn inhoud van de Glossybox.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Deze maand is de box Glossybox heel lichtroze. Alleen al de box vind ik prachtig en dan is de inhoud nog niet eens uitgepakt. Toen ik de box open maakte, lagen er twee waardebonnen op de sample’s. Eentje van Albelli voor een gratis fotoboek t.w.w €13,95 en een waardebon van Dr. van der Hoog van €5,- korting bij een bestelling van €15,- aan producten. HANDIG!
Natuurlijk zit er ook een kaartje van de Glossybox bij over het thema van deze maand: Go inside the beautylab! Het gaat dus deze keer over science en de wetenschap onder de beautymerken. Merken die nog moeten getest worden op waarvoor het goed werkt en wat er nog aan kan worden verbeterd bijvoorbeeld.

Maar dan de sample’s. Voor mijn gevoel leek het wat minder dan de vorige keer. Maar dat komt denk ik vooral doordat de vorige Glossybox veel fullsize producten bevatte. Maakt niet uit, ik ben benieuwd!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Biotherm  Biomains / Adviesprijs: €25,01 / 100 ml

Biotherm Biomains is een sample van 20 ml die bestemd is om poezelige handjes te krijgen. De Biotherm handcrème maakt je handen niet alleen zacht maar is eigenlijk bedoeld voor het tegengaan van het verouderen van je handen en nagels. De handcrème wordt niet héél snel verkocht en toch wordt er gezegd dat het super goed werkt. Het ruikt in ieder geval heel fris en mijn eerste indruk was ook meteen dat de crème niet vettig is. Ik heb een hekel aan vettige handcrème’s dus dat is al een pluspuntje.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dr. van der Hoog Hydra Active Masker / Adviesprijs: €9,10 / Fullsize

Dan het volgende product. Het Dr. van der Hoog Hydra Active Masker is een fullsize product van 50 ml. Oeh, i like it.
Ik had het eerst niet door maar, als je de tube open maakt zie je dat er een applicatiekwast op de tube zit. Super handig want, een maskertje aanbrengen op je gezicht kan nog wel eens een kliederboel worden en dan vooral met je handen hihi. Ook kan je het dopje waar de kwast op zit op ON en OFF zetten zodat het masker er niet zomaar uit kan druipen. Het Dr. van der Hoog masker verwijdert dode huidcellen en herstelt de huid. De vochtvasthoudende algen voorkomen het vochtverlies in de verschillende huidlagen. Hierdoor wordt er een beschermend laagje op de huid aangemaakt en begint de huid te stralen. Heerlijk!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bell – Air Flow Lotus Effect / Adviesprijs: 3,50 / Fullsize

Deze nagellak van Bell sprak me eigenlijk niet echt op het eerste moment aan. De kleur vind ik niet echt bepaald prachtig maar toch ben ik de laatste tijd wel van de nude kleuren. Toen ik verder las verbaasde de Bell nagellak me toch wel een beetje. Volgens Glossybox zou de technologische formule van deze nagellak lucht doorlaten, waardoor de nagels zouden kunnen ademen. Oeh, spooky! De nagellak heeft een onwijs sterke geur, maar ben zeker benieuwd naar het effect van deze nagellak.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Modelco – Cheek & Liptint Rosy Red / Adviesprijs €18,50 / Fullsize

Dan een product van Modelco. Vorige maand zat er ook een Modelco product in de Glossybox waar ik erg tevreden over was. Daarom was ik al meteen erg benieuwd naar dit product van Modelco. Het is een Liptint wat dus bedoeld is voor je lippen voor een mooi kleurtje maar, ook voor je wangen als een long-lasting blush. Eigenlijk heb ik nog nooit eerder een long-lasting blush gebruikt dus hier ben ik ook heel benieuwd naar.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mario Badescu – Silver Powder / Adviesprijs €14,00 / 29 ml

Naar deze sample ben ik eigenlijk het meest benieuwd! Het is een sample met 14 ml poeder die overmatige mee-eters en grove poriën zou tegengaan. Er wordt beloofd meteen na het gebruiken van de Silver Powder duidelijk verschil te kunnen zien. Ik snapte niet meteen hoe ik dit product zou moeten gebruiken maar, even later kwam ik erachter dat je met een vochtig wattenschijfje in de poeder moest dippen en het vervolgens op de ‘probleemgebieden’ zou moeten aanbrengen. Dit ga ik zeker testen!

Net als vorige keer zat er de GLOSSMag in de Glossybox om leuke dingen te weten te komen over producten op het gebied van de wetenschap.

Wat zat er deze maand in jouw Glossybox?

Liefs Melanie

One comment

Geef een reactie

