Shoplog: Primark & Big Bazar

shoplog

Dinsdag begon mijn wekkertje al heel vroeg te gillen want, ik ging naar de Primaaark. Samen met Rachel en Romy zat ik al vroeg in de trein om richting Almere te gaan en wat was het een dag. Het was de eerste keer voor mij dat ik de Primark ging bezoeken en ik kan je zeggen, het was me het geld waard.

primark

Om kwart over 10 kwamen we in Almere aan met de trein en na drie stappen stonden we al voor het enorme gebouw van Primark. Gelukkig was het nog niet zo heel druk dus konden we al lekker beginnen met dwalen tussen de rekken.. dachten we. Na 5 minuten rond snuffelen druppelden de mensen binnen en voor dat we het wisten stonden we tussen de beestachtige vrouwen die elk shirtje wat ze zagen in hun tas smeten. Het is echt de hel van het shoppen maar, zo leuk! Rachel riep tegen me: ‘Gooi alles wat je leuk vind in je mandje en door!!’ Nou, en dat heb ik gedaan. Mijn mandje zat lekker vol en ben ontzettend blij met mijn aankoopjes. Hier komen ze.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Slippers / €4,00

Op een paar meter afstand stonden deze slippertjes me aan te kijken. Hangend aan een paal, midden in de winkel hing het vol met zomerse slippertjes. Tussen alle fleurige en kleurige slippers vond ik deze de mooiste. De slippertjes hebben maat 42 dus zocht ik als een gek tussen de slippers naar mijn maat. Omdat ik niet kon passen en mijn eigen maat niet konden vinden, waagde ik het er maar gewoon op en nam ze mee. Gelukkig vielen ze thuis veel kleiner uit en passen ze perfect!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mintgroene trui / €14,00

Dit truitje is van al mijn aankoopjes mijn favoriet. Het is een wat wijder model en is aan de achterkant iets langer. De kleur vind ik echt prachtig! Mintgroen. Ik ben er helemaal weg van! Maar toen… ik haalde de trui uit de tas en zag een enorm gat in het gebreide truitje. Ik kon wel janken maar ja, bij de Primark kon ik het ook wel verwachten. Gelukkig was het gat niet al te groot en was het nog te redden door mijn lieve mama. Helemaal happy.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Streepjespanty / €3,50

Ik wil al heel lang een skinny jeans met verticale strepen. Ik had ze bij de Primark wel verwacht maar, dat was dus niet het geval. Totdat Rachel me naar haar toe riep. Ze liet me de streepjespanty zien en voordat ik het wist lag deze ook in mijn mandje. Altijd leuk!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hemdje / €5,00

Als je bij de Primark bent geweest, MOET je een pyjamabroek hebben gekocht. Dat heeft ooit iemand tegen me gezegd. Ik slaap alleen nooit echt met lange broeken of andere slaapkleding met een dikke stof. Nergens kon ik ook een leuk kort broekje vinden voor het slapen dus gaf ik de moed al bijna op. Tot ik dit hemdje zag hangen. Rood vind ik een hele romantische kleur en de kantjes aan het hemdje maken het helemaal af. Volgens Maurits had ik de kerst al in mijn bol. Tggggg… Dit hemdje komt trouwens net uit de tas dus is wat kreukelig ja, hihi.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Make-up tasje / €3,00

Ook al heb ik ontelbaar veel make-up tasjes thuis liggen, kocht ik deze als 324ste  make up tasje erbij. Maar kijk dan hoe schattig. Die kleur, dat strikje, de genaaide manier. Geweldig!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tas / €12,00

En dan deze tas. Die heb ik op het laatste moment nog van de rekken kunnen grissen. Naar zo’n tas was ik al zo lang naar opzoek en nu heb ik hem! En dat voor €12,- !!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Gouden horloge / €7,00

Over dit horloge kan ik nog wel even door praten. Prachtig! Er hingen veel verschillende horloges met in het uurwerk een printje. Bloemetjesprint, dierenprint, van alles. Maar dat trok me niet zo. Deze was perfect voor mij alleen kon ik het niet omdoen om het even te kunnen passen. Thuis kwam ik er dus ook achter dat hij veel te los om mijn pols hing en daarom niet mooi past maar, daar is wat aan te doen. Verkleinen. Easy!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Armbanden / €3,00

Oh my god, kijk deze armbanden. Ook hiervan heb ik er onwijs veel maar deze armbanden trokken ook wéér mijn aandacht. Volgens Rachel zijn dit echte ‘Melanie-armbanden’ dus tja, die kon ik dus niet laten liggen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Veertjes oorbellen / €2,00

Één woord. Beautiful!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Volume Boost Mascara / €1,50

Deze mascara greep ik als een van de eerste dingen die vervolgens in mijn mandje belande. Ik ben altijd benieuwd naar mascara’s waarvan het merk eigenlijk onbekend is. Voor €1,50 kon ik deze niet laten liggen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Marilyn Monroe Shower Gel / €1,-

Ook ben ik even bij de Big Bazar geweest. Dat is als het ware een grote Action maar met vooral make-up van Maybelline, Nivea, Rimmel en L’oreal. Tussen alle make-upjes lagen ook wat bad en doucheproducten zag ik deze shower gel van Marilyn Monroe. Alleen al door de naam leek het me interessant om mee te nemen. En voor €1,- vond ik dat ook wel waard.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Paris trio nagellak / €1,-

Deze nagellakjes van Paris heb ik gekocht voor €1,- Rood is een prachtige kleur om je nagels mee te lakken en dan zijn dit nog eens drie verschillende rode kleuren. Leuk leuk.

Ik ben echt super blij met mijn aankoopjes van de Primark en de Big Bazar. 
Wat vinden jullie ervan?

Liefs Melanie

7 comments

Geef een reactie

