DIY: Van Oude Schoen Naar Galaxy Stapper

galaxy

Zoals jullie misschien wel hebben gemerkt is er weer een nieuwe trend opgedoken. Galaxy stuff.
De galaxy print op broeken, op t-shirtjes, op ringen en in de winkels zie je zelfs schoenen met daarop galaxy prints.
Ik vind de galaxy trend echt heel gaaf en het heeft wel echt iets mysterieus.
Hoe leuk is het dan als je een Galaxy DIY kan maken?!

Onder de bloggers zag ik de laatste tijd veel hetzelfde filmpje langskomen over een DIY waarin je zelf Galaxy shoes kan maken. Hoe vaker ik het tegenkwam en bekeek, hoe meer ik de neiging kreeg om zelf ook deze gave stappers te maken.
Eerst maar even het filmpje van Dani die mij inspireerde.

 

En dit zijn dan mijn eigen Galaxy shoes.
Om voor de eerste keer een Galaxy print te maken, vind ik ze nog best wel gelukt.
Natuurlijk zijn ze niet zo als op het filmpje van Dani maar het heeft tenminste een beetje het effect.
Misschien doe ik het nog wel een keer opnieuw op andere goedkope gympjes want, nu weet ik tenminste de techniek.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wat vinden jullie van de mysterieuze Galaxy trend?

Liefs Melanie

2 comments

  1. wauw, echt bedankt dat je dit filmpje op je blog hebt gezet! ik was al heel lang op zoek naar een print van galaxy schoenen! nu weet ik hoe je het moet doen, ik ga smeken of ik het ook mag gaan maken. Bedankt!!

    Like

Geef een reactie

