A Look In February #3

IMG_9309

Het is alweer Maart. Dat betekent dat ik een beetje achterloop met mijn A Look In.. Door wat omstandigheden had ik niet veel de tijd om iets op de site te schrijven dus vandaar. Maar, we are back! Wat was Februari een geweldige maand. Zoveel gedaan, zoveel gezien en zoveel nieuws geleerd. Ondanks de late post is hier mijn A Look In February.

IMG_9029

IMG_9217

In Februari begon mijn stage bij Schoonheidssalon Manuela Mijsters. De stage is één van de onderdelen van mijn examen en onderhand zit ik alweer op de helft van mijn stageperiode. Ik leer ontzettend veel over pedicures, massages, gezichtsbehandelingen en het aanbrengen van make-up. Je zou bijna denken dat het de hemel is.

IMG_8781

Even een ontbijtje op station Zwolle.

eten

eten 2

ijs

eten 5

Oh my god. Dit was zo’n leuke verrassing. Maurits nam me mee naar de Buik van Parijs en gingen samen lekker uiteten. Toen ik de menukaart bekeek kwam ik, hoe kan het ook anders, alleen maar Frans eten tegen. Ik deed eens gek en nam de slakken die op de eerste foto te zien zijn.. Even wennen hoor.
IMG_8805

Met school naar het Kröler Müler museum.. zucht!

IMG_8981

Prachtig gezicht! Het park met nog een beetje verdwaald sneeuw.

IMG_9039

14 Februari. De dag van de liefde. En dat heb ik gemerkt hoor! De ochtend toen ik wakker werd en een ontbijtje voor mezelf wilde maken, lag er een enorme kaart op mijn bord. Het kon maar van één persoon zijn natuurlijk. MAURITS!

eten11

Weer lekker uit eten samen met Maurits bij La Meridiana. Deze keer aten we bij het restaurant waar Maurits ook altijd staat te bedienen en wat was gezellig! Maurits en ik nemen altijd apart van elkaar een keuze uit de menukaart en vertellen elkaar dan later wat we gekozen hebben. Wat blijkt elke keer weer? We kiezen in elk restaurant allebei hetzelfde. Pure liefde!

eten 12

Suprise suprise! Maurits kwam aanlopen met een super lief dessert wat ze speciaal in de keuken hadden gemaakt voor Valentijnsdag. Het hartje hebben we samen lekker opgepeuzeld.

IMG_9081

IMG_9085

Whiehoeeee. Een weekje vakantie! Dat betekent een dagje Primarken met m’n vriendinnetjes. We hebben ons rot geshopt en ondanks de drukte heb ik ook heel wat aankoopjes kunnen scoren. Wil je weten wat er in mijn tas van de Primark zat? klik dan hier om de shoplog terug te kijken.

efefefe

varkentjes taart

Deze taart is gemaakt door chefkok Maurits en kokkin Melanie. Oh wat was dat smeren maar oh zo leuk! Het leuke is nog wel dat het recept ongelooflijk makkelijk is en dat de taart zo gemaakt is. Met wat hulp en gepruts na dan hihi. Klik hier voor het Varkentjes In Modderbad Taart artikel.

En dat was weer mijn maand vol gezelligheid en vooral eten haha.
Hoe kijk jij terug naar Februari?

Liefs Melanie

5 comments

Geef een reactie

