Nail Art: Sugar Sweet Cupcake Nails

sugar sweet cupcake

Hee hallo daar! Misschien is het je ook al wel opgevallen. Deze lente zijn de pastelkleuren helemaal hot!
Vandaag zat ik met wat kleurtjes te spelen en vond het wel weer tijd om mijn nagels te veranderen in kunstwerkjes.
De cupcake blijft ook overal voorbij komen, dus deze vrolijke combinatie van pastelkleuren en cupcakes voegde ik samen op mijn nagels. Kijk mee naar mijn Sugar Sweet Cupcake Nails.

Wat je nodig hebt zijn natuurlijk zachte kleuren lakjes.
Ik heb daarvoor gebruikt:
– Catrice 470 Snow Motion!
– H&M Pink Macaroon
– Catrice 040 Petit Four As Dessert
– Een prachtige babyblauwe nagellak waarvan het merk onbekend is (mimimimi..)
– Essence 114 Fame Fatal

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Let’s get started!
Als eerst lak je de basis. Dat is de Catrice 470 Snow Motion!
Op dit witte lakje komt zometeen die lekkere cupcake.

stappen

En dan de cupcake.
Stap 1: Begin aan de onderkant van de cupcake. Dit wordt het bakvormpje van de cupcake. Hiervoor heb ik de H&M Pink Macaroon nagellak gebruikt maar, je kan natuurlijk ook een ander kleurtjes kiezen. Zorg dat de bovenkant van het ‘bakvormpje’ golvend is. Dat zie je natuurlijk ook bij al die echteΒ gerafelde bakvormpjes.

Stap 2: Dan ga je verder met.. cupcake deeg of tja.. eigenlijk de cupcake zelf. Die hoort natuurlijk lichtbruin van kleur te zijn en daarom heb ik daarvoorΒ Catrice 040 Petit Four As Dessert gebruikt. Net als bij het bakvormpje, lak je de bovenkant golvend. Dit keer is het niet voor het gerafelde effect maar, om het straks te laten lijken dat het glazuur langs de cupcake glijd.

Stap 3: De babyblauwe kleur waarvan ik dus geen flauw idee heb hoe die ooit in mijn stash is gekomen, heb ik gebruikt voor het glazuur op de cupcake. De bovenkant maak je mooi rond af.

Stap 4: En last but not least, de versiersel op de cupcake. Cute! Daarvoor heb ik maar een heel klein beetje van de Essence 114 Fame Fatal gebruikt.

Sugar Sweet Cupcake Nails

En voilΓ‘! Je hebt nageltjes om af te likken.

Ik ben geen held in nail art en gebruik daarom niet al te moeilijke technieken om nagels te lakken maar, deze kan iedereen maken, is lekker vrolijk, girly en super snel gemaakt.

Liefs Melanie

2 comments

Geef een reactie

