New: Lipton Green Tea Strawberry Cupcake

Lipton Green Tea Strawberry Cupcake

Het is weer weekend.. zucht! Wat gaat de tijd toch snel.
Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben, ben ik niet zo actief op de site en zien jullie latere berichten voorbij komen.
Dat is ook niet voor niets want, de examens komen steeds dichterbij..
Ik ben druk bezig met school en heb daarom dus geen plek meer om te relaxen en een blog te schrijven.
TOT NU.. Vandaag ben ik samen met een vriendin lekker even het dorp in geweest en kocht ik de aanwinst van de dag.
Lipton Green Tea Strawberry Cupcake. Aaaaah hoe schattig!
Ik was al ontzettend benieuwd naar deze nieuwe thee smaak, dus die lag al snel in mijn winkelmandje.
Ben je ook zo benieuwd naar de combinatie van thee en cupcake?
Lees snel verder want ik heb het kunnen proeven!

Lipton tea

Daar is ie dan. De Strawberry Cupcake thee en hij komt als geroepen.
Door het vele leren en de deadlines voor school, was ik wel even toe aan een lekker kopje thee.
De verpakking van de nieuwe Lipton smaak vind ik echt super cute!
De roze cupcake en de aardbeien rondom te cupcake doen me aan de ene kant denken aan een barbie thema maar, wat is het schattig!
In het doosje zitten ook nog eens 20 theezakjes waarvan je heerlijk kan genieten.

Lipton zakjes

Natuurlijk zijn de theezakjes van Lipton in de vorm van een kleine piramide.

Lipton tekst

Eerst even van te voren de uitleg hoe je de thee kan ervaren. Jummie!

Lipton thee bijten

Net als bij de Lipton-reclame hoopte ik ook dat ik in mijn theeglas op kon eten.
Jammer dat dat niet makkelijk is maar, ik had wel de neiging om te doen alsof het een cupcake was.
De thee ruikt zo lekker zoet naar aardbeien en de smaak heeft inderdaad een vleugje cupcake.
De cupcake thee bevat ook nog eens echte kleine stukjes fruit. Heerlijk!
Ook al proef je niet superdupper veel van de cupcake, ik ben wel dik tevreden over de nieuwe Lipton smaak.

Lipton Green Tea Strawberry Cupcake is te koop bij verschillende supermarkten en kost €1,59

Liefs Melanie

7 comments

Geef een reactie

