Pupa Milano Luxury Nail Kit | Excessive Purple & China Blue

Pupa sets

Pupa. Beautyliefhebbers hebben vast wel een keer van dit make-up merk gehoord, maar als je de naam niet bekend in de oren klinkt, is het te begrijpen.
Pupa is een make-up merk dat vooral wordt gebruikt in een schoonheidssalon en door visagisten.
Vandaar dat je Pupa ook nog nooit in de winkels bij jou in de buurt hebt gezien.
Vorige week mocht ik kennis maken met twee luxe nagellak setjes van Pupa en was meteen verliefd op de prachtige diepe kleuren van de lakjes.
Ik heb ze geswatched en ik kan je vertellen: I WANT MORE!

Excessive Purple

Dit zijn de lakjes van Excessive Purple die in een super lief tasje zitten.
Ik was zo benieuwd naar deze kleur, omdat ik meteen een warm gevoel bij de kleur kreeg.
Klinkt dat goed.. een warm gevoel? Ja, toch wel.
Van links naar rechts hebben we een transparante nagellak, Excessive Purple en een Glitter Purple top coat.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hier heb ik Excessive Purple met twee laagjes aangebracht.
Wat een prachtig kleurtje en het dekt ook nog eens perfect!

Glitter Purple

Glitter Purple Nails

Op Purple heb ik de top coat Glitter Purple gebruikt.
De top coat droogt snel en heeft niet zulke dikke glitters wat een erg mooi effect geeft.

China Blue set

Toen ik dit setje van China Blue zag werd ik zo blij!
De laatste tijd ben ik helemaal van de verschillende kleuren blauwe nagellakjes en dus kwam China Blue als geroepen.
Net zoals Excessive Purple heeft China Blue een transparante nagellak, Blue en een Glitter Blue top coat.

China Blue

China Blue Nails

Hier heb ik China Blue ook met twee laagjes aangebracht.
Whoeps, wat een lelijke nagelriemen.. tja, iedereen kent het probleem wel natuurlijk deze periode met de droge nagelriemen.
Ondanks dat vind ik de kleur van China Blue erg gaaf!
De kleur ziet er luxe uit en heeft een mooie glans dat me een beetje doet denken aan oceaan-kleurig blauw.

Glitter Blue

Glitter Blue Nails

Met de Glitter Blue top coat heb ik over Blue gelakt.
Prachtig!

Pupa sets

Ik ben super blij met de de lakjes van Pupa!
Al vind ik de namen van de lakjes niet echt origineel..
De nagellak van Excessive Purple en China Blue dekken ontzettend goed, drogen snel en laten een prachtig effect op je nagels achter.
Ik ben fan!

Liefs Melanie

2 comments

Geef een reactie

