Inspiration | Koning(inne)dag 2013

w&b

Hallo hallo! Daar zijn we weer.
Pfoe, het is alweer lang geleden dat ik actief ben geweest op de blog, maar er moet geleerd worden, want de examens komen in zicht en ik ben van plan zeker te slagen dit jaar.

Ondertussen, door het leren heen, gaat alles gewoon door in de wereld en wie is het niet ontgaan.. We krijgen een koning!
Van Bea naar Alex, van een vrouw naar een man.
Na 33 jaar is het nu de beurt aan onze Willem-Alexander om te regeren over Nederland.
Omdat ik dit waarschijnlijk weer mee kan maken als ik 49 jaar ben en Amalia koningin wordt, ga ik samen met mijn vriend dinsdagochtend onwijs vroeg met de trein naar Amsterdam om een oranje-gevoel te krijgen, op de Dam mee te joelen en natuurlijk lekker te feesten!
Maar zonder oranje kleren, oranje sieraden en oranje make up val je die dag natuurlijk goed op haha.
Daarom heb ik wat inspiratie op gedaan om lekker in het oranje erbij te lopen in Amsterdam.

oranje kleding 3

Supertrash.com

Of het nou warm of koud is 30 april, je hebt bij Supertrash.com altijd wel een top die past bij deze feestdag!
En wat zijn ze leuk!

oranje jurk

Maxima Dress / €39,95 / Supertrash

Dit is HET jurkje van Koninginnedag 2013..
De Maxima Dress van Supertrash.
Overal heb ik het al voorbij zien komen, maar na 869 keer gezien te hebben ben ik nog steeds niet echt fan.
Serena van Beautylab.nl showed het jurkje op haar blog.

oranje kleding 1

Q-Day Sweater / €30,- / Blackfashionstore.com

Ook deze stoere sweater kwam ik bij een winactie  tegen op Beautylab.nl
Helaas is de winactie al voorbij, maar hij is nog steeds te koop op Blackfashionstore.com
Misschien ben ik nog wel van plan om ‘m te kopen..
Zo warm wordt het nou ook weer niet op Q-Day, maar met deze sweater zie je er nog steeds fashionable uit. Raaawr.

oranje bristol

Q-Day shirtjes / Vanaf €5,59 / Bristol

Deze shirtjes blijf ik zo leuk vinden!
Elk jaar weer koop ik een shirtje met een weer nog leukere quote dan dat jaar daarvoor.
Ontzettend veel winkels verkopen dit soort shirtjes, maar loop een keer de Bristol binnen.
Daar vind je dit jaar shirtjes met super geinige teksten erop.

oranje ooglook

oranje makeup2

oranje lippen

Oranje make up is heftig maar echt een must voor Q-Day.
Het is misschien even oefenen met de ooglook, maar het is de moeite waard.
Ook knaloranje lippen doen het goed!
Deze kleur is alleen wel dangerous voor meiden met wat gelere tanden, maar daarvoor kan je dan een dieprode lipstick gebruiken want tja, rood zit natuurlijk ook in onze Nederlandse vlag (:

Ik weet al hoe ik mij ga kleden op 30 april.
Toeters en bellen, kom maar bij mama.

Hoe en waar ga jij Koninginnedag vieren? En hoe gaan je eruit zien als Alex word gehuldigd?

Liefs Melanie

2 comments

Geef een reactie

