TMI (Too Much Information) Tag

TMI

De TMI tag is razend populair in blogwereld. De tag  bestaat uit 50 vragen waarvan het eigenlijk niet nodig is dat je de antwoorden weet. Ik vind het heel interessant om verhalen en persoonlijke updates te volgen van anderen. Daarom leek mij deze tag ook heel leuk. Het is een persoonlijke maar vooral uitgebreide tag.

1. Wat draag je?
Op dit moment lig ik in bed met mijn joggingsbroek en een lekker oversized vest.

2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Natuurlijk!

3. Heb je wel eens een vervelende break-up
gehad?
Nee, eigenlijk niet. Sinds mijn 13e ben ik al bij mijn vriend en voor mijn 13e was het altijd  ‘kalverliefde’. Bij mij viel zo’n break-up dan wel mee.

4. Hoe lang ben je?
1.76 meter

5. Hoeveel weeg je?
Ik let eigenlijk nooit echt op mijn gewicht, maar volgens mij is dat 65 kg.

6. Heb je tattoo’s?
Nee.

7. Heb je piercings?
Nee. Mijn oorgaatjes zijn wel geschoten maar dat telt niet.

8. OTP?
Hoe?

Bloemen

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Ze zijn geen TV koppel, maar een film koppel. Katniss en Peeta uit The Hunger Games. In de film hebben ze geen relatie, maar hebben stiekem ook wel wat gevoelens voor elkaar. Ze draaien om elkaar heen en door het spel The Hunger Games wordt dit natuurlijk nog spannender.

10. Wat is je favoriete (soap)serie?
Divorce en natuurlijk Goede Tijden Slechte Tijden.

11. Wat is je favoriete band?
Coldplay en Blof.

12. Wat mis je?
Het lekkere zomerweer. Gelukkig begint het al wat beter te worden, maar oh wat mis ik die lange dagen, drankjes drinken op het terras en nog laat in de avond de vogeltjes horen fluiten.

13. Wat is je favoriete liedje?
Legendary Lane van Dinand Woesthoff en Tous Les Mês en Formidable van Stromae.

14. Hoe oud ben je?
17.

15. Wat is je sterrenbeeld?
Weegschaal.

Hartje

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner.
Zonder vertrouwen ben je nergens in een relatie en goed met diegene kunnen praten vind ik ook erg belangrijk. Vertrouwen en praten zijn de twee basisbegrippen van een relatie en gelukkig heb ik diegene gevonden waar ik deze mening mee kan delen.

17. Wat is je favoriete quote?
‘I want to make beautiful things, even if nobody cares’ Deze quote heeft vooral te maken met het fotograferen waar ik zo ontzettend veel van hou. Ik maak foto’s van dingen om me heen die voor mij iets uitstralen, maar voor anderen misschien helemaal niet. Die voorwerpen, gebouwen of straten wil ik letterlijk in het licht zetten.

18. Wat is je favoriete acteur?
Die is lastig. Ik heb veel films gezien met geweldige acteurs, maar Leonarde DiCaprio blijft mijn favoriet. De Titanic kennen we natuurlijk allemaal, maar door The Great Gatsby heeft hij echt mijn hart gestolen.

19. Wat is je favoriete kleur?
Bordeaux rood blijft voor mij ieder seizoen de topper, maar nu het steeds lekkerder weer begint te worden zijn pastelkleurtjes voor mij op dit moment mijn favoriet.

20. Harde muziek of zachte muziek?
Zachte muziek. Muziek kan mij heerlijk laten doen wegdromen en daar hoort harde muziek niet bij.

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Als ik verdrietig ben, kruip ik het liefst tegen mijn moeder aan. In dat geval ben ik echt een moederskindje.

22. Hoe lang douche je?
Ik probeer 10 minuten aan te houden, maar wat is douchen toch heerlijk. Meestal wordt dit al snel een kwartier.

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Als ik een schooldag heb, doe ik er precies een uur over.

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Nog nooit! Vroeger waarschijnlijk met mijn broertjes een keer, maar echt een gevecht.. nee.

25. Wat is een turn-on?
Classy, maar messy haar met een mooie lipstick.

Make up

26. Wat vind je een afknapper?
Roken! Zo zonde.

27. Heb je een Youtube kanaal?
Nee, maar ik denk er wel over om er eentje te beginnen..

28. Heb je angsten?
Nee, maar waar ik wel ontzettend bang voor ben is dat ik mijn ouders plots kwijt zou zijn.

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Praten over mijn lieve oma.

30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Vanavond nog.

31. Wat is de betekenis achter de naam van je blog?
Het laat als het ware zien wie ik ben. Beauty identiteit.

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Beauty van beautyblogger Cynthia. Ook wel bekend als Misslipgloss.

33. Wat is de laatste (soap)serie die je hebt gezien?
GTST!

Koek

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Nina en Maurits.

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Maurits is mijn vriend.

36. Wat is je favoriete eten?
Tuna Casserole en rotti!

37. Waar wil je nog graag naartoe?
New York en Dubai.

38. De laatste plaats waar je was?
Zwolle.

39. Heb je een crush?
Haha jazeker.

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Maandag. Of tellen je ouders ook mee? Dan vanavond.

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Dat is zo lang geleden, dat ik me het niet eens meer kan herinneren.

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Kers. Jummie!

Processed with VSCOcam with t1 preset

43. Welke instrumenten speel je?
Op dit moment niks, maar vroeger heb ik wel keyboard gespeeld hihi.

44. Wat is je favoriete sieraad?
Mijn ring die ik van mijn ouders heb gekregen nadat ik geslaagd was.

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Fitness.

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Take Your Time Girl van Niels Geusebroek.

47. Wat is je favoriete openingszin?
Die heb ik niet. Openingszinnen zijn zo afgezaagd.

48. Heb je die openingszin wel eens gebruikt?
Ik heb nog nooit echt een openingszin gebruikt. Ik begin gewoon spontaan te praten.

49. Wat was de laatste keer dat je hebt gechillt?
Maandag met Maurits.

50. Wie geef je de tag door?
Iedereen die wil!

Liefs, Melanie

Foto’s: http://instagram.com/melanieannax

Geef een reactie

