A Look In | Maart

Maart

Maart was voor iedereen een verrassende maand. Dit kwam natuurlijk door het overheerlijke weer. Het leek wel zomer en daar heb ik flink gebruik van gemaakt. Gezellig terrasjes gepakt, in de zon gelegen en stadjes bezocht. Het was een gezellige, drukke en een maand waarin ik heerlijk heb genoten. Kijk mee naar mijn vrolijke foto’s van maart.

Kinder

Samen met mijn vriendinnetje Mariët konden we aan de kassa de verleiding niet weerstaan toen we deze Kinder surprise eitjes zagen en kochten er allebei eentje voor onszelf. Is dit geen nostalgie?

Ice Tea

Op de allereerste, zonnige dag van maart pakten Maurits en ik onze fiets en moesten we een tijdje later natuurlijk even stoppen voor een drankje.

VSCO
Iphone

4 uur lang lekker samen aan de dijk gelegen in Zwolle. Heerlijk!

Sport
Natuur

Al een tijdje ben ik fanatiek aan het sporten en als ik denk aan zomerse dagen, denk ik ook direct aan het hardlopen langs het water. Vroeg in de ochtend trok ik mijn schoenen aan en rende ik een stukje langs het kanaal.

La Meridiana

Na schooltijd het zoveelste terrasje gepakt met Maurits. Dit keer bij La Meridiana. Een Italiaans restaurant op de Grote Markt in Zwolle. Ik kan er niet genoeg van krijgen!

Marrie

Met mijn gekke Mariët genieten van het zonnetje. De hele dag in een schoolgebouw zitten kan natuurlijk niet met dat weer.

trein

In maart kon je gratis reizen met de trein met het Boekenweekgeschenk. Dit jaar was ‘Een Mooie Jonge Vrouw’ van Tommy Wieringa het Boekenweekgeschenk. Ik ben het boek nog aan het lezen, maar het is een boek met 100% romantiek. Met puur geluk had Maurits drie van deze boeken en konden we dus lekker een dagje treinen. We besloten om dit keer naar Arnhem te gaan. Een prachtige stad met mooie winkelstraatjes.

Arnhems meisje
Arnhems Meisje

Een heerlijke Vanille Soy Latte bij Café Arnhems Meisje. Wat een prachtige plek. Groot, chique en erg gezellig! Een oh, wat was deze koffie goddelijk! Een zoete, romige koffie in een mega glas.

Processed with VSCOcam with t1 preset

But first, let me take a selfie!

Live Laugh Love
Dining 56

Gezellig uiteten bij Dining 56. Een prachtig herenhuis aan de Rijnkade van Arnhem. Je wordt vriendelijk ontvangen en de sfeer is super! Aan de muur hangen vrolijke quotes en het eten is prima!

Food

Saturday-snack!

Deltion

Op school een manicure geven aan Mariët. Herhalen, herhalen, herhalen. Alles moet goed in m’n hoofd zitten voor het examen van deze zomer. Ik schijt ‘m zeven kleuren voor dat examen, maar alles gaat me tot nu toe prima af en blijf de opleiding enorm interessant vinden!

NS

Lekker in het zonnetje wachten op mijn trein. Met zo’n mooi weer vind ik het helemaal niet erg om te wachten op mijn trein. Sterker nog, ik mis hem zelfs liever. Zo kan ik lekker op een bankje genieten van het zonnetje en stiekem mensen kijken.

Healthy

Mijn eigen healthy snack creatie. Crackertjes met pesto, komkommer en uitjes. Jum!

Mau
Stones

Het laatste weekend van maart fietsten Maurits en ik weer naar hetzelfde plekje waar we een paar dagen daarvoor ook lagen te genieten van de zon. We verkenden de andere kant van de plek die ook net zo mooi was.

Kaya

Maart sluit ik af met deze te lieve foto van Kaya. Het wordt langzamerhand een traditie om stiekem op een té grote, chille bank met z’n tweetjes GTST te kijken. Afgezonderd van iedereen in het huis lekker knuffelen met Kaya.

De maand ging weer snel voorbij, maar ik hoop dat april net zo zonnig en gezellig wordt als maart.

Foto’s: Instagram

Liefs, Melanie

One comment

Geef een reactie

