Review | Budget Hema Eyeliners

Eyeliners

Eyeliners zijn een musthave voor in je make-up collectie. Het kan je ooglook namelijk sterk veranderen. Hoe zwarter en dikker de eyeliner, hoe dramatischer de ogen. Het scoren van een goede eyeliner kan nog wel eens moeilijk zijn. Kies je voor een potloodje of een liquid (vloeibare) eyeliner? Moet hier een dikke punt aan zitten of een fijne smalle? Het pigment van de eyeliner moet perfect zijn en het moet de goede vorm hebben. Vandaag review ik twee bekende budget eyeliners. De Soft Eyeliner en de Perfect Eyeliner van Hema.

Hema Eyeliner

Eyeliners

Make-up van Hema wordt steeds populairder, waaronder deze eyeliners. De eyeliners zijn simpel zwart, maar toch hebben ze een strak uiterlijk. De eyeliner ligt lekker in de hand en de punt van beide eyeliners zijn prima.

De Perfect Eyeliner heeft een stompe punt die een minder strakke lijn maakt dan de Soft Eyeliner. De Perfect Eyeliner is makkelijk te gebruiken voor een dikkere lijn en is uit te draaien. Ben je niet helemaal tevreden met het resultaat? Met een wattenstaafje kan je het lijntje net iets strakker maken.
De Soft Eyeliner daarin tegen heeft een spitsere punt en is ideaal te gebruiken voor fijne, dunne lijntjes.

Omschrijving eyeliners

Het is duidelijk te zien dat de Soft Eyeliner flink gepigmenteerder is dan de Perfect Eyeliner en is ook een tikkeltje vloeibaarder. Ook is te zien dat je met Soft Eyeliner een stuk strakkere streep kan maken.

uitvegen

Na een paar keer met een nat doekje over de lijnen te vegen is dit het resultaat van de eyeliners. Niet helemaal waterproof, maar prima voor een budget eyeliner als deze.

Eye Eye

Soft Eyeliner
Wat een super eyeliner! Het aanbrengen van de eyeliner gaat ideaal en het maakt de lijn mooi strak. De hele dag blijft de eyeliner zitten en bijwerken is totaal niet nodig. Super!

Perfect eyeliner Perfect eyliner

Perfect Eyeliner
Een ‘perfecte’ eyeliner vind ik dit niet. Het aanbrengen gaat moeilijker door de stompe punt en het pigment, vergeleken met Soft Eyeliner, is minder. Deze eyeliner doe ik liever onder m’n ogen dan op mijn ooglid.

Full face

Eyeliner maakt een look af. Het laat je ogen net wat meer spreken. Op deze foto draag ik mijn favoriet uit deze review namelijk, Soft Eyeliner. Voor make-up van Hema vind ik de eyeliners echt geweldig en voor de prijs kan je ze niet laten liggen. Mijn voorkeur gaat uit naar Soft Eyeliner maar dit kan voor iedereen verschillen. Van Hema blijf ik in ieder geval een grote fan!

Wat vind jij van eyeliners?

Liefs, Melanie

2 comments

Geef een reactie

