Review | Max Factor Colour Elixer Gloss Pristine Nude

Kopfoto max

Lipgloss en lipsticks zijn niet te missen in een make-up collectie. Tegenwoordig kom je zelfs lipgloss tegen met de pigmentatie van een lipstick. Een tijdje geleden heb ik het effect ontdekt van een lipproduct. Het geeft je een frissere uitstraling of geeft je look net wat meer pit. Vandaag laat ik jullie kennis maken met één van de nieuwste lipgloss van Max Faxtor. Ook wel bekend als de Max Factor Colour Elixer Gloss Pristine Nude 10.

Max Factor Colour Elixer Gloss
Logo Max Factor
Na alleen al het zien van de lipgloss was ik verkocht! De verpakking en de kleur bleven mijn aandacht trekken. De gloss oogt luxe en fris door de doorzichtige verpakking.

Applicator Max Factor Colour Elixer Gloss
Van deze applicator word ik heel blij! De applicator neemt precies de goede hoeveelheid op, waardoor je niet te veel gloss op je lippen aanbrengt. Het vult precies één lip, dus je moet de substantie twee keer aanbrengen om beide lippen te kunnen vullen. Voortaan dus geen overtollige, vieze, plakkerige laag op je lippen met deze lipgloss.

Lip zonder lipgloss
Mijn lippen zonder lipproduct.

Lip met Max Factor Colour Elixer Gloss
Mijn lippen met één laagje van de Max Factor Colour Elixer Gloss. Het oogt meteen een stuk frisser!

Wat mij direct opvalt is hoe zacht de lipgloss is zodra het in contact komt met mijn lippen. De gloss is niet plakkerig en voelt juist aan als een voedende lippenbalsem. Dat is ook niet zo gek. De lipgloss bevat verzachtende minerale oliën, voedende candelillawax en ingrediënten die je lippen extra doen glanzen. De lipgloss heeft een subtiele, nude roze kleur en krijgt van mij de term ‘Your own lips, but better’. De roze gloss knalt niet van mijn lippen af, maar geeft mijn lippen een prachtige glans. Ik ben weg van lipproducten met een nude teint. Al helemaal als er een zachte, roze gloed achterblijft. Maar als ik heel eerlijk ben, had de lipgloss iets meer pigment mogen hebben, maar het blijft een mooie, neutrale gloss.

De eerste keer dat ik deze lipgloss droeg, was ik samen met mijn vriend. Zoals elke man had hij niet door dat ik een andere lipgloss op had en vroeg hij aan me, toen ik hem een kus gaf: ‘Heb je spekjes gehad ofzo?’ Hiermee heeft hij meteen bevestigd hoe lekker zoet de lipgloss ruikt!

Max Factor Colour Elixer Gloss
Ik ben fan van de Max Faxtor Colour Elixer Gloss. Het voedt je lippen en geeft je een frisse, zomerse uitstraling. De Max Faxtor Colour Elixer Gloss is te koop in 5 verschillende kleuren en is in iedere drogist verkrijgbaar voor €11,99

Liefs, Melanie

TwitterInstagramBloglovinFacebook

3 comments

Geef een reactie

