Mijn 6 Favo Instagrammers

Instagram

Tegenwoordig kan niemand meer zonder social media. Twitter en Facebook zijn razend populair en daarnaast heb je ook nog eens Instagram. Instagram kent iedereen onderhand wel. Het is een verslavend programma waar jij foto’s op kan posten en kan delen met de wereld.

Toen ik nog maar net begon met Instagram, wat alweer 2 jaar geleden is, postte ik wat random foto’s van waar ik mee bezig was op dat moment of wat er bijvoorbeeld op tafel stond. Foto’s met een slechte kwaliteit en ook totaal niet boeiend. Lang daarna heb ik mijn manier van fotograferen omgegooid. Foto’s kregen een andere twist en ik maakte gebruik van speciale bewerkingsprogramma’s. Maar ik liet me ook graag inspireren door anderen. Dit deed ik via Instagram accounts:

annesolveignl

Annesolveignl
Bij iedere foto die Anne post, inspireert ze me. Ze heeft een mooie manier van fotograferen en door haar foto’s neemt ze je mee in haar leven. Anne is fanatiek aan het sporten en laat daar regelmatig foto’s van zien op Instagram. Super leuk! Ook heeft Anne haar eigen blog en post daar ook iedere dag een leuk artikel op. Neem eens een kijkje op Annesolveig.nl

theginger_snap

Theginger_snap
Op het account van de Amerikaanse Halee Gordon kom je veel voedsel tegen. De foto’s en natuurlijk het eten is zo mooi gemaakt dat gerechten bijna op kunst lijken. Door dit account laat ik me dan ook graag inspireren en kijk ik vanuit een ander oogpunt naar eten. Geweldig! Op haar site lees je hoe je hapjes of gerechten kan maken.

rebeccavonk_

Rebeccavonk_
Bij de foto’s van Rebecca kijk ik altijd mijn ogen uit wat een prachtige meid het is. Rebecca is ook niet voor niets model en houdt heel erg van fotograferen. Ze post dan ook de mooiste foto’s van zichzelf en foto’s uit het dagelijks leven op haar account

Iamtheknees

Iamtheknees
Denise ken je misschien wel als de vrolijke vriendin van Youtuber Rutger Vink. Denise houdt van fashion en dat is te zien op de foto’s! Ze krijgt dan ook vaak de vraag of ze model is, omdat ze op zo’n gave manier haar outfits showed. Ze straalt op iedere foto en dat maakt het extra leuk om haar te volgen.

xmelisssss

xmelisssss
Melissa is net als ik een echte beautygoeroe. Haar foto’s zijn beauty gerelateerd en post dan ook prachtige foto’s van producten waar je ‘u’ tegen zegt. Ze fotografeert de producten af en toe zelfs op kleur. Bijvoorbeeld alle roze producten, alle oranje producten (dit in het teken van het WK natuurlijk) of alle producten met een zomers kleurtje. Heel creatief! Melissa houdt natuurlijk niet voor niets van zoveel mooie producten. Samen met haar zus Laura houdt ze een site bij waar ze regelmatig producten reviewed. Klik hier voor de site!

elkedagenergiek

Elkedagenergiek
Door het account van Nadine begint iedereen spontaan met een gezond leven. Haar foto’s geven je zoveel motivatie om gezond te eten en ze laat je zien door deze foto’s te posten dat gezond eten niet saai hoeft te zijn. Ze deelt foto’s van heerlijke hapjes, sapjes en soms zelfs ijsjes die er zo vrolijk uitzien! Omdat ik nu erg bewust bezig ben met gezond leven, krijg ik van de foto’s van Nadine veel inspiratie en ideeën om iets speciaals van een ontbijt of snack te maken. Al haar gezonde hapjes kan je ook volgen op haar site Elkedagenergiek.nl

Mau en ik

Dit waren mijn favoriete Instagrammers. Voortdurend kom ik weer leuke accounts tegen en kijk ik met plezier naar andermans foto’s. Zelf ben ik ook erg actief op Instagram en geniet ik ervan om mijn foto’s te delen met de wereld. Benieuwd naar mijn account? Volg mij dan door hier te klikken.

Wat vind jij van Instagram?

Liefs, Melanie

Instagram Twitter FacebookBloglovin

EN: -With every photo that Anne post, she inspires me. She has a beautiful way of photographing and she takes you into her life. Anne is fanatical to the sport and let there be regular pictures of it on Instagram. Super fun! She has also her own blog.
– On the Instagram of the American Halee Gordon, you see a lot of food. The photos and of course the food is so good that made eating almost looks like art. By this account, I let me also to inspire and look from a different perspective to eat. Great! You can also follow her blog.
-Rebecca is a beautiful girl. She is a model and really likes shooting. She post the most beautiful pictures of themselves and pictures of her life on her account
-Denise loves fashion and it shows in the pictures! They will also often ask if she’s a model, because she showed her outfits at a cool way. She laughs at each picture and that makes it fun to follow her.
– Melissa is a real beauty guru, just like me. Her photos are beauty related and she post beautiful pictures of products! Also she reviewed products on her site.
– By Nadine everyone starts with a healthy living. Her photo’s give you much motivation to eat healthy and they let you see through these photos to post that healthy eating does not have to be boring. She shares pictures of delicious snacks, juices and even ice creams that are so cheerful looking!

5 comments

Geef een reactie

