A Look In | Juni

juni

Gisteren is de zevende maand van dit jaar aangebroken. We zitten alweer in juli. De tijd
gaat snel. Ik zeg het iedere keer weer. Juni was een maand met vrolijke, zonnige en gezellige dagen. Dagen waar nog laat gegeten werd in de achtertuin, waar de dagen langer werden en de korte broekjes uit de kast werden gehaald. Kijk mee naar mijn hoogtepunten uit juni.

Ipad
Iedere ochtend is het een traditie bij mij om de dag te beginnen met een vlog van Mascha van Beautygloss. Stiekem begint Maurits het ook leuk te vinden.

L'oreal
Deze maand was mijn laatste stagedag bij Drogisterij DA en kreeg een leuk tasje met prachtige cadeautjes mee naar huis als bedankje voor dit jaar.

loombandjes
Ik hou niet zo van die ‘hippie’ sieraden, maar dit armbandje, ook wel loombands genoemd, maakt het kleine broertje van mijn vriendinnetje Mariët. Omdat hij wat centjes wil verdienen maakt en verkoopt hij de armbandjes voor €1,00 en ik kocht er eentje. Fel licht groen en roze. Heerlijk knallende kleuren en het is super leuk gemaakt. Dankjewel Robin!

Trouwen
Zaterdag 7 juni was een bijzondere dag. Samen met de hele familie Borgman reden we met vier auto’s richting Helmond voor de bruiloft van mijn oom René en zijn Denise. Iedere bruiloft is bijzonder, maar deze bruiloft was wel heel uniek. De vriendin van mijn oom komt namelijk uit Angola en de bruiloft was daarom niet oerhollands, maar in een Afrikaanse stijl!


Met de hele familie wachten op de bruid en bruidegom.

dansen
Dansen met de kleintjes op Afrikaanse muziek. Het was geweldig!

hartjes
De hitte was enorm die dag, dus ik kon het niet laten om mijn slippertjes aan te trekken. Het was geweldig om een bruiloft zoals deze mee te mogen maken. De dag bestond uit eten, dansen, eten, muziek, eten en feesten tot in de late uren. De vogeltjes begonnen al te fluiten toen wij thuis kwamen.

Robben
Op vrijdag 13 juni speelde Nederland hun eerste wedstrijd tegen Spanje en wat was het een wedstrijd! We zaten bij de verjaardag van mijn nichtje met z’n allen op een groot scherm te kijken en uiteindelijk werd de uitslag 5-1! Wauw!

La meridiana
Er waren genoeg dagen in juni waar we heerlijk in onze korte broek konden rondlopen en we mochten genieten van het heerlijke, zomerse weer. Op dat soort dagen zijn Maurits en ik vaak te vinden op terrasjes. We besloten die dag alvast wat inkopen te doen voor onze eerste vakantie samen, maar kregen na een paar winkels gehad te hebben toch al een beetje honger. We konden het natuurlijk niet laten om een lekker broodje pastrami te eten bij La Meridiana.

Ice Tea
Na een lange tijd in het zonnetje op het terras te hebben gezeten gingen we weer verder. De winkel waar ik naartoe wilde was een eindje lopen, maar Maurits zag het niet zitten en besloot om de volgende pauze te nemen. Ook prima! Lekker aan de koude Ice Tea bij Irish Pub Sally O’Briens.

eten
Op woensdag 18 juni was het de tweede keer dat Nederland liet zien dat ze er wat van konden. Met heerlijke, zelfgemaakte hapjes keken we naar onze Oranje leeuwen die Australië inmaakten met 2-3!

La Terra
Een dag later was de laatste dag samen met m’n klasje en gingen we gezellig met z’n allen uiteten bij La Terra.

La Terra
Mmmjam! Even zondigen met een lekkere pizza Quoattro Stagioni. Het was, zoals Mariët omschreef, hard van buiten, maar oh zo zacht van binnen. Heerlijk!

weegschaal
Over het algemeen doen horoscopen mij nooit zoveel, maar omdat ik deze zomer met de trein een weekje weg ga met Maurits en hopelijk ook heel veel mooie herinneringen zullen achterlaten, vond ik dit wel heel leuk om te lezen.

kaya
Kaya kan nooit stiekem schooien aan tafel. Betrapt!

sporten
Deze maand heb ik ongekend veel tijd doorgebracht in de sportschool. Heerlijk vind ik dat en het zal je daarom waarschijnlijk ook niet ontgaan zijn door de artikelen over water en krachtoefeningen.

Twister
Als de stroom opeens in het halve huis uitvalt moet je opeens creatief worden en iets leuks bedenken om samen wat te gaan doen. Geen internet, geen radio en geen tv.. dan maar Twister spelen. En wat hebben we gelachen!

Ijsje
Mmmm. Een lekker ijsje tijdens de winkel-pauze van mij en Maurits. Yoghurt bosvruchten en citroen is echt mijn favoriete smaak.

Wat vond jij van de maand juni?

Liefs, Melanie

TwitterInstagramBloglovinFacebook

 

Geef een reactie

