Review | Real Techniques Expert Face Brush

Real Techniques

In het dagelijks leven heb je gereedschap nodig om iets het beste resultaat te geven. Dit is precies hetzelfde bij het aanbrengen van make-up. Met een goede foundation- of poederkwast ziet je look er een stuk beter uit. Al een tijdje zocht ik naar een goede foundationkwast en kwam iedere keer uit op de kwasten van Real Techniques. Ik hoorde veel positiefs over het merk en zo kocht ik deze week mijn eerste Real Techniques kwast. De Expert Face Brush.

Real Techniques

Real Techniques

expert face brush

Real Techniques

De kwasten van Real Techniques zijn ontworpen door de zusjes Sam en Nic Chapman. De zusjes zijn twee succesvolle make-artists en delen hun passie door te bloggen, te vloggen op Youtube en later hun eigen make-uplijn te starten. De kwasten van Real Techniques zijn prachtig! Net als deze Expert Face Brush. Wat een beauty is het. De kwast heeft een koperkleurige omhulsel, waardoor het luxe oogt. De haren van de kwast zijn van synthetisch materiaal en zijn zó ontzettend zacht! Het is een feestje om de haartje te voelen op je gezicht. De haren staan dicht tegen elkaar aan en hebben een ‘bolle’ vorm wat het effect van de aangebrachte make-up nog mooier maakt.

Ik gebruik de Expert Face Brush voor het aanbrengen voor mijn vloeibare foundation. Het geeft geen ‘strepen’ op je gezicht en de kwast blend de foundation heel goed uit. Ook kan je de kwast gebruiken om te contouren, maar ik vind hem voor foundation echt het best.

Nog een pluspuntje aan de kwast: De onderkant van de kwast is plat, waardoor je de kwast dus netjes neer kan zetten. Erg leuk voor bij je collectie.

Real Techniques

Ik ben erg enthousiast over de Expert Face Brush. De kwast ligt lekker in de hand, tijdens het wassen van de kwast verliest het geen haartjes en het belangrijkste natuurlijk.. de kwast geeft een geweldig resultaat op je gezicht. Real Techniques is lastig te koop in Nederland, maar bij The Make Up Spot zijn de kwasten gemakkelijk te bestellen. De kwast is te koop voor €14,99

Gebruik jij een foundationkwast?

Liefs, Melanie

TwitterInstagramBloglovinFacebook

3 comments

Geef een reactie

