Ik Ga Op Vakantie En Ik Neem mee..

Vakantie
Jaaaaa! Eindelijk is het zover! Morgen gaan mijn vriend en ik eindelijk op vakantie. We gaan voor een weekje verkassen naar het mooie Brugge in België en natuurlijk moet er veel ingepakt worden. Ik laat een kleine sneak peak van mijn bagage zien en misschien brengt het je nog op ideeën voor jouw vakantie. Lets go!

Koffer

Voor mijn bagage gebruik ik mijn rozer dan rozere koffer die natuurlijk heel handig is om mee te nemen. Een koffer vind ik persoonlijk fijner dan een zware tas meesjouwen en mijn koffer zit dan ook nokkie vol. Ik ga op vakantie en ik neem (o.a.) mee..

– Föhn
– Mini Dove douchegel
– Mini L’oreal shampoo
– Shirtjes en shortjes
– Bikini
– Strandlaken
– Toilettas
– Ondergoed. Of Course.
– Joggingsbroek. Want tja, het is toch vakantie.
– Bordjes. Je weet maar nooit of je op de hotelkamer een vreetkick krijgt.
– Koeltas. Koele drankjes op het strand zijn natuurlijk niet te missen.
– Strandtas
– Schoenen om goed op te lopen, schoenen voor een avondje uit, schoenen voor op het strand. Schoenen, schoenen, schoenen.
– Tijdschriften. Want terwijl je ligt te zonnen op het strand is het natuurlijk heerlijk om de nieuwe goodies, roddels en de leukste bikini’s te ontdekken.
– Nivea Factor 20 zonnebrand (!)
– Bodylotion
– TIP! Neem een plastic zak mee voor de vuile was. In zo’n week moet je toch ergens die vieze sokken en ondergoed laten.

Toilettas

In mijn toilettas van Hannah zitten vooral de ‘grote’ producten en tools die niet in mijn make-uptasje passen. Het bestaat natuurlijk vooral uit verzorging- en make-upproducten. Ik ga op vakantie en ik neem mee..

– Sleek Au Naturel palette
– Odina reinigingsgel
– Clinique 7-Day Scrub
– Rimmel Naturel Bronzer
– Bourjois Colorrisumo
– Max blush
– Kadus conditioner
– Pupa lipstick
– Olaz dagcrème
– Dolce and Gabanna en Sally Hansen nagellak
– Twee wekwerpscheermesjes
– Real Techniques Expert Face Brush. Over deze make-upkwast heb ik laatst mijn mening gegeven in dit artikel.
– Borstel
– In het flesje van Ahava heb ik scrub gedaan. Scrubben is ideaal voor als je in de middag gaat zonnen, waardoor je sneller een bruin tintje krijgt.

Make-up

In mijn handtas zitten vooral de overige, handige spulletjes die meegaan op vakantie. Onder anderen dit toilettasje van Clinique. Hierin zitten mijn tools om de dag door te komen en om even mijn make-up bij te kunnen werken. Op vakantie is dit ‘alledaagse tasje’ een stuk leger, want met warm weer heb ik weinig tot geen make-up op. Ik ga op vakantie en ik neem mee..

– Mini borstel+spiegel
– Essence Naturel Beauty lipstick. Deze lipstick noem ik de ‘Your own lips, but better’ lipstick. Super voor in de zomer.
– Max Factor Colour Elixer Gloss. Deze lipgloss heeft dezelfde betekenis als de Essence lipstick. Bekijk hier het artikel over de Max Factor Colour Elixer Gloss.
– Pincet
– Mini nagelvijltje. Natuurlijk!
– Eyeliners. Ook over deze producten staat een artikel online.
– Mini Hema brush
– John van G foundation
– Maybelline Baby lips Pink Punch
– Maybelline The Falsies Volume Experss mascara

hulpkit

Altijd, in welke tas dan ook, heb ik mijn zogenaamde hulpkitje. Dit hulpkitje met benodigde spulletjes kan overal, waar je ook bent, gebruikt worden en hiermee ga je altijd goed voorbereid op pad. Het hulpkitje hoeft niet groot te zijn. Er hoeft namelijk niet zoveel in als bijvoorbeeld je toilettasje. Voor mijn hulpkitje gebruik ik een mini tasje van Pupa. Op de foto is goed te zien hoe klein het tasje is als je het vergelijkt met de afmeting van de anticonceptiestrip. Ik ga op vakantie en ik neem mee..

– De pil. Tja..
– Paracetamol
– Een elastiekje. Wij meiden raken namelijk altijd die dingen kwijt!
– Mini Colgate Max White One tandpasta
– Pleisters
– Lush Lemon Flutter. Een enorme aanrader om je nagelriemen gezond te houden.
– Green Nature handcrème
– Biocura lippenbalsem
– Chilly Gel. Ook daar down-under heb je verzorging nodig

Zoals ik al zei neem ik in mijn handtas de overige bagage mee zoals:
– Deodorant
– Portemonnee
– Zonnebril
– Flesje water
– Duracel automatische oplader
– Oordopjes
– Hulpkitje
– Make-uptasje
– Zonnebril
– Parfum
– En natuurlijk eten voor onderweg!

Dit was is het algemeen mijn bagage dat morgen met me mee gaat. Ik heb er onwijs veel zin in en ben erg benieuwd of mijn vriend het een week met me uithoudt haha.

Wat zijn jouw musthaves voor de vakantie?

Liefs, Melanie

TwitterInstagramBloglovinFacebook

8 comments

  1. Handig lijstje! Ik heb ook al eeuwen hetzelfde lijstje waar ik mij aan hou als ik op vakantie ga. Maar toch vergeet ik wel eens iets. Mooie foto’s trouwens jullie reis naar hartje Bruggen.

    Liefs
    Mariska

    Like

Geef een reactie

