Autumn Feelings

Melanie Borgman

Het is alweer een tijdje geleden dat er een artikeltje verscheen op de blog. Inspiratie was dan ook vaak ver te zoeken, maar godzijdank begonnen mijn vingers weer te kriebelen en heb ik de zin om te bloggen weer helemaal gevonden. Mijn laatste artikel verscheen twee maanden geleden in de zomer. Ondertussen zitten we alweer in de maand oktober, midden in de herfst en oh wat hou ik van dit seizoen!

De herfst laat mij weer een klein meisje voelen. Een klein meisje dat gefascineerd naar de prachtige kleuren van de natuur staart. Een klein meisje dat ieder jaar weer fanatiek opzoek is naar kastanjes, beukennootjes en dennenappels en van iedere omgeving honderden foto’s maakt. De herfst doet iets met je. De zon gaat vroeger onder waardoor de kaarsjes weer aan gaan, het koffiezetapparaat maakt overuren en de term ”sweater weather’ komt vaker uit ons mond. Ik kan dan ook met zekerheid zeggen dat de herfst mijn favoriete seizoen van alle vier is. Het allerleukste aan de herfst vind ik natuurlijk mijn verjaardag, die deze zaterdag alweer is. Feestelijker kan haast niet met al die prachtige kleuren. Op mijn Instagram kom je dan ook heel wat kleurrijke foto’s tegen.

Maar ieder seizoen heeft natuurlijk zijn voor en nadelen en ik denk dat ik voor iedereen spreek dat het weer één van de nadelen is van de herfst. Je kapsel wordt compleet verknalt door de regen en de wind, make-up loopt uit en je komt zeiknat aan bij een afspraak. Maar zelfs bij dit seizoen zie ik regen, wind en grauw weer niet als een nadeel. Ik kan enorm genieten van de harde wind door mijn haren terwijl ik de hond uitlaat, de regen zorgt voor nog meer ontspanning wanneer ik in bed lig en het donkere weer geeft mij nog meer zin om lekker te genieten van de gezelligheid thuis.

Deze week heb ik zelfs de herfst in huis gehaald. Op het moment dat ik aan dit artikel werk, geniet ik van heerlijke geurkaarsen om me heen, een goeie bak koffie, een warm dekentje en de kleine, gezellige decoraties. Misschien geeft het je wat inspiratie voor jou in huis.

Beauty Identity herfst
Beauty Identity herfst
Beauty Identity herfst

De winkels liggen al weken vol met herfstdecoraties, maar het is veel leuker om de versieringen zelf bij elkaar te sprokkelen. Om alle kleine kastanjes, dennenappeltjes en andere decoraties op te bergen heb ik lege kaarshoudertjes verschoond zodat het gebruikt kan worden als potje. Heerlijk die sfeer in huis!

Ik kan niet wachten om nog meer foto’s te schieten van de prachtige natuur, nog vaker op de bank te nestelen in mijn joggingsbroek en nog meer kaarsjes op te branden. 

Wat doe jij om in de herfst-sfeer te komen?

Liefs, Melanie

Twitter InstagramBloglovinFacebook

EN: It’s been a while since an article appeared on the blog and the inspiration was hard to find. But thank god I have the sense to blog all found. Meanwhile, we are already in the month of October, in the middle of the fall and oh I love this season so much! Autumn makes me feel like a little girl again. A small girl that stares fascinated at the beautiful colors of nature. A little girl that every year is looking for chestnuts, beechnuts, pine cones and  take hundreds of pictures of an environment. Autumn is just doing something with you. I can also certainty say that autumn is my favorite season of all four. Also because this saturday is my birthday haha. This week I have even taken the fall in house. I have an empty candle holder changed so that I can use it as a jar. Delightful that autumn atmosphere at home! I can’t wait to take more pictures of the beautiful nature, more often to walk around in my sweatpants and still burn more candles. What do you do to come into the autumn atmosphere? Love, Melanie

Geef een reactie

