Catrice Ultimate Shine Gel Colour Red Or Bad

Catrice Ultimate Gel Colour Red Or Bad

Ik heb een haat-liefde verhouding met de kleur rood als het gaat om lipproducten. Rood is een prachtige, classy kleur, maar staat mij altijd net iets te ordinair. Afgelopen zaterdag vierde ik mijn 18e verjaardag en kreeg ik van mijn broers onder anderen Catrice Ultimate Shine Gel Colour Red Or Bad. Zoals altijd was ik weer erg nieuwsgierig!


Catrice Ultimate Gel Colour Red Or Bad
Catrice Ultimate Gel Colour Red Or Bad
Catrice Ultimate Gel Colour Red Or Bad

Catrice Ultimate Shine Gel Colour Red Or Bad is sinds kort te vinden in het vernieuwde assortiment van Catrice. Red Or Bad is een combi van een gloss met een lichte gel-achtige structuur en een lekkere creamy lipstick dat een geweldige dekking geeft. Naast dat de lipstick een vurig kleurtje geeft op de lippen, verzorgt het ze ook goed. Red Or Bad heeft een licht oranje gloed, maar wanneer je de lipstick aanbrengt zie je dit minder terug op je lippen.

Catrice Ultimate Gel Colour Red Or Bad

Voor het eerst in tijden heb ik een prachtige mooie, bij mij matchende, rode lipstick gevonden en ik ben er onwijs blij mee! Dat hebben mijn broers toch maar weer goed voor elkaar gekregen. Het uiterlijk van de lipstick ziet er strak uit, de lipstick blijft verrassend goed zitten en heeft een mooie dekking gedurende de dag.

Catrice Ultimate Shine Gel Colour is te koop in 8 verschillende kleuren verkrijgbaar bij Kruidvat en kost €3,99. Een pareltje voor dat bedrag!

Liefs, Melanie

TwitterInstagramBloglovinFacebook

EN: I have a love-hate relationship with the color red when it comes to lip products, but last saturday I got for my birthday Catrice Ultimate Gel Shine Colour Red Or Bad from my brothers and of course I was curious! Catrice Ultimate Shine Gel Colour Red Or Bad is a combination of a gloss with a light gel structure and a nice creamy lipstick that gives great coverage. Also it takes care of your lips. The lipstick has a orange glow, looks awesome, remains surprisingly sit well and has a nice coverage throughout the day. Finally I found a perfect red lipstick! Catrice Ultimate Shine Gel Colour is available at the drugstore in 8 different colours. Love, Melanie

One comment

Geef een reactie

