Monthly Moments #Oktober

Oktober Melnie
Oktober. De maand waar we optimaal konden genieten van de prachtige gekleurde blaadjes en verrassend lekker weer. Oktober, de maand die voorbij vloog. Nu zitten we alweer in november, maar net als iedere keer wil ik mijn maandelijkse momenten trouw met jullie delen. Het was een maand vol met lieve mensen, waar ik volop van mijn vakantie genoot en natuurlijk mijn verjaardag vierde.


babor auto

In oktober vond de Bruidsbeurs plaats in Wierden. Babor Beauty Spa, de salon waar ik stage loop, had een stand geplaatst met de producten van Babor. In de ontvangstruimte stond deze geweldige auto. Romantisch!

Wraps

Op donderdagavond waren mijn vriend en ik een avondje alleen thuis en stonden daarom samen in de keuken om een romantisch diner voor twee voor te bereiden. Wraps à la Maurits en Melanie.

forest

In de herfstvakantie had ik eindelijk de tijd om eens lekker uit te waaien in het bos. Samen met mijn ouders en Kaya hebben we een hele middag doorgebracht in het bos. Heerlijk!

nijverdal
delifrance nijverdal

Met de familie Borgman op pad. In de vakantie hebben we eindelijk tijd om met z’n vijven eropuit te gaan en daarom bezochten we in oktober Nijverdal. We aten wat bij Delifrancé, winkelden in de stad en hadden het enorm gezellig.

sweet 18

18 oktober was de dag. De dag dat ik 18 jaar mocht worden. Deze prachtige taart had papa, onder begeleiding van mama en Dr. Oetker natuurlijk, speciaal voor me gemaakt. Ontzettend machtig, maar zo lekker en zo mooi!

sweet 18

Niemand vergat meer mijn leeftijd die dag!

friends
las rosas

Een paar dagen later deed ik mijn verjaardag nog even over bij Las Rosas in Zwolle met mijn twee lieve meiden. Ik nam een lekker broodje tonijn en ondertussen werd ik goed verwend met leuke cadeautjes. Benieuwd naar Las Rosas ? Het restaurant is gevestigd op het Rodetorenplein, pal tegenover de Media Markt.

Zwolle

Fotomomentje in Zwolle.

La Meridiana

Af en toe komt het voor dat Maurits en ik een middag eerder klaar zijn met werk of school. Wanneer we allebei vrij zijn gaan we dan ook het liefst lekker lunchen met z’n tweeën. Natuurlijk bij La Meridiana. Omdat er een nieuw broodje op het menu was gekomen, moesten we die natuurlijk wel even proeven. Mmmmm!

La Place

Die dag daarna lunchte ik samen met Mariët bij La Place. Oh, ik kan hier wel naar blijven staren. De broodjes zijn er altijd zo heerlijk.

The bodyshop

Mariët en ik houden allebei enorm van De Body Shop. Maar laten we eerlijk wezen. Wie houdt er nou niet van die heerlijke producten? Vol verwachting liepen we de winkel binnen om de nieuwe kerstcollectie te bewonderen. Helaas kregen we te horen dat die pas een dag later in de winkels zouden komen te liggen. Maar natuurlijk bleven we lekker rondsnuffelen tussen al die heerlijke geuren.

Wat heb ik genoten deze maand! Nu zitten we alweer in november en ik ben weer erg benieuwd wat voor leuke dingen ik in deze maand ga meemaken.

Wat waren jouw monthly moments van oktober?

Liefs, Melanie

TwitterInstagramBloglovinFacebook

EN: October. The month where we could enjoy of the beautiful colored leaves and surprisingly nice weather. Its November now, but of course I want to share my monthly moments of october with you. It was a month full of lovely people, my wonderful vacation, delicious food and of course my birthday.

2 comments

Geef een reactie

