Opgemaakt In Oktober

Melanie Beauty Identity

Iedere maand maak ik flink wat producten op. Het verschild iedere keer weer van lege flessen douchegels tot make-up producten en hoewel we al in november zitten, wil ik mijn opgemaakte producten van oktober graag met jullie delen. Hier komen ze van links naar rechts.

Fashion Professional Balance Conditioner
Dit product gebruik ik al jaren. Naast de conditioners van Guhl en Gliss Kur die ik ook regelmatig gebruik, staat deze mega fles altijd dichtbij mij in de douche. Het bevat maar liefst 900 ml conditioner, wat ik persoonlijk helemaal het einde vind. Het is een basic conditioner voor alle haartypes, maar daarvoor gebruik ik deze reus niet alleen. In een oud artikel over benen scheren, gaf ik aan dat ik geen scheerschuim gebruik, maar heel simpel conditioner. Dan is deze grote fles natuurlijk een must! Helaas is hij nu helemaal op tot de laatste druppel.. Fashion Professional Balance Conditioner is verkrijgbaar voor nog geen €2,00 bij Action.

Palmolive Long & Shine Shampoo
Deze Palmolive shampoo kreeg ik van mijn moeder. Ik kan erg slecht tegen een shampoo dat siliconen bevat en het zoeken van een shampoo is dan ook erg lastig. Zonder verwachtingen begon ik in oktober met het gebruiken van de Palmolive shampoo en ik moet zeggen ‘Long & Shine’ deed zijn werk. Mijn haar voelde zijdezacht aan en het belangrijkste nog: mijn hoofdhuid reageerde er vrij normaal op. Top! Dat had ik niet verwacht. Een blijvertje dus.

prd

Olaz Essentials Complete Dagcrème
Een goede dagverzorging is ontzettend belangrijk voor je huid. Deze Olaz dagcrème is bedoeld voor de normale tot droge huid en bevat SPF 25. Ook al staat er in deze tijd van het jaar geen hoog zonnetje, de zon blijft wel schijnen. Een goede SPF verzorging blijft dan ook altijd belangrijk. Zelfs in de winter. Ik heb niks te klagen over dit product. Een budget dagcrème met een goede verzorging die meteen opnieuw aangeschaft is.

John van G Soft Touch Foundation Nr 15
Oh, wat baalde ik toen ik het laatste beetje foundation uit de flacon van John van G probeerde te halen. Dit is mijn favoriete foundation aller tijden! De foundation geeft een prachtige natuurlijk dekking, streept niet wanneer je het aanbrengt en de hele dag door blijft het product top zitten. Voor mijn verjaardag heb ik dezelfde foundation gekregen, want wauw, wat een topproduct. Er hangt wel een prijskaartje aan van €21,00 maar dat vind ik de moeite waard voor de kwaliteit die je terug krijgt. John van G Soft Touch Foundation is te koop bij verschillende DA’s en op de webshop van John van G.

Jil Sander Eve Parfum
Dit is wat ik me kan heinneren de langst gebruikte parfum ever. Ik kreeg Jil Sander Eve een paar jaar terug voor mijn verjaardag en herontdekte de geur steeds in vlagen. Een tijdje gebruikte ik ‘m niet, dan weer wel, maar nu is hij helemaal leeg. Het is zo’n heerlijke zoete, verleidelijke geur en ik kan het iedere vrouw aanraden. Het verhaal achter deze parfum gaat over het scheppingsverhaal van Adam en Eva, waarin Eva van de verboden vruchten proeft. De parfum wil dit verhaal benadrukken met een heerlijke zoete, bloemengeur. Erg jammer dat Jil Sander Eve op is.

The Master Perfumer Orange Blossom Nr 15
Iedereen kent wel de schitterende Eau De Toilettes van Kruidvat. Voor €7,99 heb je een heerlijke, unieke geur die ik verrassend lang vind blijven zitten. Orange Blossom Nr 15 bevat grapefruit, sinaasappelbloesem en muskus en ruikt heerlijk fris. Ideaal als je even krap bij kas zit, maar toch een lekker geurtje bij je wil hebben.

Reveal Sample
Ik ben gek op samples! Bij dit sampletje was ik in één klap verliefd. Overal waar ik ging of stond, droeg ik dit sampletje bij me en was dan ook enorm blij toen ik een 50ml flacon van Reveal voor mijn verjaardag kreeg van mijn lieve vriend.

Melanie Beauty Identity

Dr. van der Hoog Kant En Klare Maskers
Eens in de zoveel tijd mag je je huid wel eens goed verwennen met een maskertje. In oktober heb ik erg veel gebruik gemaakt van de maskertjes van Dr. van der Hoog. Alle vijf waren ze heerlijk en deden ze hun werk, maar waar ik het enthousiasts van werd was van Creamy Coconut. Daar heb ik er dan ook twee van opgemaakt. Het masker heeft een exfoliërende werking. Of makkelijker gezegd: het masker bevat fijne korreltjes waarmee je ongemerkt huidcellen verwijdert. Ik ben gek op de maskers van Dr. van der Hoog!

Clinique 7 Day Scrub Cream
Bij de meeste scrubs mag je maar een bepaald aantal keer het product gebruiken in de week. Het ideale aan deze mini van Clinique is dat het speciaal bedoeld is om iedere dag je gezicht ermee te kunnen scrubben. Helaas is dit wondertje nu helemaal op, maar stiekem overweeg ik een full size van de Clinique 7 Day Scrub Cream aan te schaffen.

Dit waren mijn opgemaakte producten van de maand oktober. Van sommige heb ik alweer een nieuwe aangeschaft en bij andere was het interessant om ze gebruikt te hebben.

Wat vind jij van mijn opgemaakte producten?

Liefs, Melanie

TWITTER INSTAGRAMBLOGLOVINFACEBOOK

EN:  Every month I use a lot of products. Although we are already in November, I want to show you my made products from October. From left to right: Fashion Professional Balance, Palmolive Long & Shine Shampoo, Olaz Essentials Complete Daycream, John van G Soft Touch Foundation Nr 15, Jil Sander Eve Perfume, The Master Pefumer Orange Blossom Nr 15, Reveal Sample, Dr. van der Hoog Masks, Clinique 7 Day Scrub Cream. Some of them I have already bought a new one, and in other it was interesting to have used them. Love, Melanie

One comment

Geef een reactie

