New In | Catrice Aanwinsten

metallure

Met de feestdagen voor de deur liggen de winkels vol aanbiedingen en leuke hebbedingentjes. Overal kom je het woord SALE tegen. Geen probleem! Daarom liep ik vorige week weer eens na een lange tijd de Trekpleister binnen, waar ik tegen twee juweeltjes aanliep. Alle make-up uit de Metallure limited edition van Catrice waren afgeprijsd en lagen daar te blinken voor o.a. €1! Kijk mee naar mijn twee aanwinsten van Catrice.

metallure Catrice

Zoals al op de foto te zien is, hebben de producten erg schattige namen. Metalight en Fancy A Coppa Tea?

metallure 5

Oh, oh, oh.. Wat een prachtige kleur. Een nagellak met een kleur dat tussen goud en koper in zit, vind ik echt prachtig. Chique, maar dan toch anders. De nagellak dekt vrijwel direct, maar persoonlijk vind ik dat twee laagjes het perfecte effect geeft. De oorspronkelijke prijs van Metalight was €2,99, maar ik kocht dit schatje voor €1,00!

metallure catrice

Bij mono eye shadow A Coppa Tea? was ik heel erg benieuwd naar het pigment. Vooral bij dit soort producten, klopt mijn hart vol verwachting. Maar wat al op de foto te zien is, doet het product haar werk. Wat een prachtige kleur en wat komt er een goed pigment van af! Die dag bracht ik Fancy A Coppa Tea? aan op mijn gehele ooglid en gedurende de dag bleef het perfect zitten. Oh, wat ben ik hier blij mee! Fancy A Coppa Tea? kost €2,89 maar ik kocht het voor €1,00!

Ik ben ontzettend blij met deze kleine aanwinsten van Catrice en ga Fancy A Coppa Tea zeker gebruiken tijden de gezellige feestdagen.

Wat vind jij van Metalight en Fancy A Coppa Tea?

Liefs, Melanie

TwitterInstagramBloglovinFacebook

EN: Last week I bought two discounted items at Trekpleister. Metalight en Fancy A Coppa Tea? The nail polish has a beautiful color that is between gold and copper and I bought it for 1 euro. I was very curious about the eye shadow and the pigment. But what the picture shows, the product does its work! Such a beautiful colour for Christmas. Also this product was 1 euro. What do you think of Meta Light and Fancy A Coppa Tea? Love, Melanie

2 comments

Geef een reactie

