Swappen Met Marrie | 2

swap

Swappen. Een nieuw werkwoord in het internetwereldje. Je koopt cadeautjes voor elkaar voor een bepaald bedrag, maakt er een mooi geheel van en geeft dit aan elkaar. Samen met Mariët ben ik in het begin van het jaar ook begonnen met swappen. Ieder seizoen kopen we producten voor elkaar die goed te gebruiken zijn in die periode van het jaar. Van onze eerste swap heb ik jammer genoeg geen artikel, maar vandaag laat ik je zien wat er in mijn swap van Marrie zat.


Dove en Guhl

Guhl Heerlijke Verzorging shampoo
Het eerste cadeautje dat ik uitpakte was deze Guhl shampoo. Mariët wist hoe graag ik de producten van Guhl wilde proberen en op een klein briefje stond dan ook geschreven: ‘Dit product staat al heel lang op jouw verlanglijstje’ Ik had geen idee wat dat moest zijn, maar toen ik het flesje shampoo zag dacht ik alleen maar: ‘Alleen Mariët had dit kunnen weten’. De shampoo bevat perzik-olie en bevat veel vitamines en mineralen waardoor mijn haar na een douchebeurt zijdezacht aanvoelt. Top!

Dove Summer Glow bodylotion
Een heerlijke bodylotion van Dove. maar Summer? Het is toch winter? Klopt, maar naar dit product was ik ook erg nieuwsgierig. Dit zijn van zulke producten die je altijd in de winkel ziet liggen, maar toch niet de stap neemt om het te kopen. De bodylotion bevat een subtiele zelfbruiner waarbij ik altijd al dacht: ‘Pff, het zal wel’ Maar nu ik het product als verassing kreeg, blijf ik toch wel erg nieuwsgierig en kan ik niet wachten op het uit te proberen.

Dove Winter

Dove Winter Care Cream limited edition
Hoe meer body lotions en body creams, hoe beter! Rond deze tijd van het jaar is het erg belangrijk om je lichaam goed in te blijven smeren met een voedende crème. Buiten is het koud en daarom draai je binnen hard aan de verwarming. Dit is een voorbeeld waardoor je huid kan uitdrogen. Het product bevat een dikke substantie dus erg lekker om in te smeren wanneer je huid erg droog aanvoelt.

Dove Winter Care Handcream limited edition
Nadat ik de Dove Winter Care Cream uitpakte, pakte ik deze bijpassende handcrème uit. Mariët weet als geen ander hoeveel handcrème ik smeer per dag. Één van mijn goede voornemens van dit jaar is dan ook: Het voorkomen van nare, pijnlijke velletjes bij mijn handen. Toevallig was mijn handcrème aan het opraken, dus dit cadeautje kwam perfect uit. En oh, wat is ie zacht. Het product trekt snel in, waardoor je dus niet met vettige handen blijft zitten.

Lots Of Love thee Geurkaars

Lots Of Love Thee
Thee! Helemaal lekker! Heerlijk om na een lange dag school of werk op de bank te ploffen met een goede kop thee. Het leuke aan deze thee vind ik toch wel de verpakking. Hoe schattig! De smaak is dan ook heel lekker. De thee bevat ontspannende lavendel en om een vleugje zoets te proeven is er ook vanille toegevoegd. Heel erg lekker en echt een keer iets anders dan de standaard thee smaken. Mariët vertelde me dan ook dat ze het gekocht had in een klein winkeltje bij haar in de buurt. Vandaar dat ik het nog nooit ben tegengekomen. In het doosje zitten 18 theezakjes, dus ik kan nog lekker even vooruit.

Fresh Aqua Geurkaars
Op alle cadeautjes had Mariët een briefje geplakt met een hint naar het cadeautje. Dit pakketje was speciaal bedoeld voor mij en mijn vriend. Een romantische geurkaars. De kaars is al flink gebruikt! De geur is lekker subtiel en erg fris. Altijd lekker om aan te steken dus.

Catrice and W7

Catrice Absolute Bright Candy Warhol Eyeshadow Palette
Natuurlijk is een make-upproduct niet te missen bij een pakketje zoals deze. De kleuren in dit pallet vind ik in ieder geval al prachtig en altijd goed te combineren. Ik ben erg nieuwsgierig naar de ooglooks die ik hiermee zou kunnen maken.

W7 Duo blusher 02
Een blush! Ik was zo blij toen ik dit cadeautje opende. Ik ben gek op blushes en test ze dan ook graag uit. Het pigment is top en de kleur is ook helemaal goed voor mij. Ik heb nog nooit eerder iets van W7 gebruikt, dus dat maakt het extra leuk!

Ik ben gek op de cadeautjes! Door het swappen maak je kennis met producten die je eerst helemaal niet kende of nooit zelf zou hebben gekocht. Ik kijk nu alweer helemaal uit naar onze volgende swap!

Heb jij al wel eens geswapt?

Liefs, Melanie

Twitter InstagramBloglovinFacebook

EN: Swapping. A new verb on the internet. You buy presents for each other for a certain amount and give it to each other. At the beginning of the year I started swapping with Mariët. Every season we buy products for each other which are well used in that period of the year. Today I’ll show you what I got from Marrie. Love, Melanie

Geef een reactie

