New In | Q&A A Day

Q&A A Day

Een tijdje terug belandde dit leuke aankoopje bij mij op de deurmat. Doordat ik constant in de ‘oud-en-nieuw’ stemming zat en zoveel terug keek naar het jaar 2014 leek me het wel leuk om voortaan iedere dag iets bij te houden om terug te denken aan een mooi jaar. Niet veel later was ik er al uit. Een boekje. Q&A A Day.

Dit prachtige boekje bestaat uit 365 vragen. Voor iedere dag 1 vraag. Deze vragen verschillen van elkaar, maar alle 365 zijn ze erg persoonlijk. Zo wordt er bijvoorbeeld aan je gevraagd wat je lievelings sieraad is of wat je die dag mooi (of juist niet) vond. Erg persoonlijk dus en vrij simpel, maar waar je nooit over na zou hebben gedacht. Hoe leuk zou het dan zijn als je je antwoorden na een jaar weer zou kunnen vergelijken.. Daarom kan je na ieder antwoord het volgende jaar gewoon weer opnieuw antwoord geven op de vraag. Dit doe je 5 jaar lang. Super leuk!

Q&A A Day
Q&A A Day
Sprakeloos.. prachtig! Het lijkt wel een oud, geheimzinnig boek uit de middeleeuwen hihi. Ook heeft het een romantisch tintje door de prachtige letters op de  voorkant en de rug van het boekje.

Q&A A Day
QA6
Een kleine sneek peak van wat de bedoeling is. Onder het antwoord van 2015 staan er nog meer zinnetjes die bedoeld zijn voor de volgende jaren. Ontzettend leuk om het later te vergelijken. Het boekje is compleet in het engels, dus de taal moet je wel even onder de knie hebben.

Ik ben onwijs blij met deze aankoop en ben zo benieuwd of ik veranderd ben (of niet) qua antwoorden als ik 23 jaar ben. Q&A A Day is een klein, compact, maar dik boekje en verdiend echt een mooi plekje in huis of op je eigen slaapkamer. Voor €20,99 is Q&A A Day te bestellen bij Bol.com

Hou jij bewust iets bij dit jaar?

Liefs, Melanie

EN: Last time I ordered this beautiful little book. Q&A A Day. This beautiful book consists of 365 questions. Every day one question. These questions are different from each other, but each of the 365 are very personal. An example about a question is: What’s your favorite sound or are you happy (or not) and why? I’m speechles about the look of the book. So romantic and it looks like it cames from the middle ages. I’m so curious about my answers when I’m 23 years old hihi. I orderd this book at Bol.com for €20,99. Love, Melanie

Twitter InstagramBloglovin Facebook

4 comments

  1. Wat een leuk boek. Ik had hem ook al een tijdje op het oog maar heb hem nog niet gekocht.
    Waarom weet ik eigenlijk niet maar ik vind het wel super leuk.

    Bedankt voor de review naamgenoot:)

    Fijne dinsdag.
    XoXo Melanie

    Like

Geef een reactie

