New In | Graceland Van Haren

Graceland Van Haren

Schoenen. Een haat-liefde verhouding als je het mij vraagt. Ook al ben ik gek op ze, ik ben te kieskeurig als het gaat om schoenen uitzoeken. Totdat ik in de Van Haren tegen dit paar aanliep, letterlijk. Terwijl ik de schoenen uit de nieuwe collectie pak, knikt de verkoopster naar me en zegt: ‘Goede keus, deze komen net binnen als zomercollectie’ Zomer? Ik zit nog midden in de winter, dacht ik terwijl ik nat van de regen buiten de winkel verder in loop.

graceland Van Haren
Graceland van Haren

Na even twijfelen nam ik de stoere stappers van Graceland mee voor €29,90 en ik heb er nog iedere dag plezier van. De eerste dagen moest ik de schoenen nog even inlopen, maar na een tijdje liepen ze als gegoten. De schoenen zijn gemaakt van suède en hebben daarom een erg zacht structuur. Deze veterboot is te vinden op de site van Van Haren.

Wat vind jij van mijn nieuwe aankoop?

Liefs, Melanie

TwitterInstagramBloglovinFacebook

EN: I have a weird relationship with schoes. I love them, but I’m very picky. Untill I saw these shoes. For €29,90 they where mine. The shoes are suede, so I love the structure. What do you think about my shoes? Love, Melanie

Geef een reactie

