MAC Please Me & Viva Glam || Lipstick

Mac Please Me Viva La Glam 2

Met de kerst en de donkere dagen allang alweer achter de rug, ontdekte ik dat ik nog niks over mijn twee mooiste kerstcadeautjes heb geschreven. Mijn twee mooiste kerstcadeautjes van dit jaar van mijn lieve vriend. Mijn eerste twee MAC producten en als klap op de vuurpijl ook nog eens twee lipsticks. Ik heb iedere dag nog ontzettend veel plezier van deze pareltjes en vond het dan ook zeker tijd om mijn holy grails met jullie te delen. Please Me en Viva Glam ||


Mac Please Me

Please Me is een onwijs populaire MAC lipstick. Ook wel te begrijpen. De kleur staat praktisch bij iedereen mooi en geeft een frisse, schattige uitstraling. Het is zo’n typische ‘lieve’ kleur dat overal draagbaar bij is.

MAC Please Me

Omdat de lipstick mat is blijft het zeker de halve dag goed op je lippen zitten. Wanneer je zelfs een glas water drinkt, of een boterham eet blijft de kleur goed te zien. Na een tijdje hoort de lipstick wel weer eventjes bij gewerkt te worden, maar op een drukke schooldag heb ik zeker veel plezier van deze lipstick.

Mac Viva La Glam ||

Naast Please Me, vond ik nog een mooie schoonheid tussen de tientallen kleuren lipsticks. Namelijk Viva Glam || Op dat moment kon ik niet kiezen tussen de liefelijke, roze lipstick en de prachtige nude kleur. ‘Je mag ze wel alle twee voor kerst hoor.’ Zei Maurits voorzichtig. Dat liet ik me natuurlijk geen twee keer zeggen. Zo ontzettend lief! Viva Glam || heeft een ander uiterlijk dan de ‘normale’ lipstick. Het is namelijk een lipstick uit de Viva Glam serie. Deze serie bestaat uit 6 prachtige nude kleuren en Viva Glam || is daar eentje van. Het is de tweede lipstick in de serie.

Mac Viva La Glam Satin ||

Attentie, attentie! Ik heb de perfecte nude kleur gevonden!! Viva Glam || is heerlijk creamy! De lipstick brengt prettig aan en blijft net als Please Me goed zitten. De kleur is geweldig! Een goede nude kleur vinden kan nog wel eens lastig zijn, maar Viva Glam || past perfect bij mijn huidskleur.

Ik ben helemaal gek op de lipsticks van MAC. De kleuren zijn top, hoe lang de lipstick op de lippen blijft is top en de verpakking is natuurlijk typisch MAC. Erg kenmerkend voor dit merk en eerlijk is eerlijk.. het blijven beauty’s! Please Me en Viva Glam || kosten allebei €19,- en zijn te koop bij een aantal Douglas vestigingen en in Amsterdam bij de MAC Store.

Heb jij lipsticks van MAC?

Liefs, Melanie

TwitterInstagramBloglovinFacebook

EN: With the Christmas season already behind us, I discovered that I had never written anything about my two Christmas presents from my boyfriend. My two MAC lipsticks, Please Me en Viva Glam || Please Me is one of the most popular MAC lipsticks. Also very clear to understand. The color is very nice for everyone and gives a fresh, cute appearance. It is a typical “cute” color that is portable to anywhere. Please Me is a matt lipstick. Besides Please Me, I found a nother very nice lipsticks. It calls Viva Glam || At that moment I could’t choose between the sweet, pink lipstick and beautiful nude color. “You can get them both for Christmas if you want.” said Maurits carefully. Viva Glam || is such a perfect nude color and is also very creamy. Sometimes it’s very difficult tot find a perfect nude lipstick, but this color is a perfect match with my complexion. Do you have MAC lipsticks? Love, Melanie

Geef een reactie

