Swappen Met Marrie | 3

Swap

Eens in de zoveel tijd verwennen mijn vriendinnetje en ik elkaar met leuke goodies. Zomaar, om leuke producten te leren kennen van elkaar. We zitten alweer in de maand april. De lente is officieel in volle gang en dat betekent dat er weer een Swap met Marrie aan zat te komen. Dit keer, zoals verwacht, een lente-editie.
Wat je al wel kan zien was het de bedoeling van Mariët om allemaal producten in te slaan met de kleur roze. Geweldig! Het was weer een goed gevulde tas en vandaag laat ik de inhoud zien.

Kneipp swap

Kneipp Amandelbloesem shampoo, conditioner en handcrème
We beginnen met de grote klapper van de swap. Drie producten van de Kneipp Amandelbloesem lijn. Alleen al het uiterlijk van deze leukerds vind ik geweldig.
De geur is sterk aanwezig, maar gelijk ook heel subtiel. De handcrème heeft een heerlijke substantie die snel in de huid trekt en waarvan de geur goed blijft hangen. Geweldig! Super leuk om deze producten uit te proberen.

Swap Kruidvat Etos Demakeup

Demake-up oogreiniger, Kruidvat gezichtslotion, Etos nagellak remover
Mariët heeft hier goed overna gedacht. Deze producten komen namelijk altijd goed van pas! De Demake-up oogreiniger zag ik al vaker in de winkel liggen, maar nam nooit de stap om het product te kopen. Hierom is een swap zo leuk om. Nieuwe producten ontdekken! De Kruidvat gezichtslotion was één van mijn eerste gezichtsreinigers die ik kocht. Het is een prima product en een perfecte finish voor een goede reiniging. Mariët is helemaal gek van het lakken van nagels en daarom was een nagelproduct ook niet te missen in de swap. De nagellak remover met sponsjes zijn al een tijdje op de markt en ik ben dan ook erg benieuwd hoe deze nagellakremover mij gaat bevallen.

Swap

Beauty UK blusher 03, Catrice 58 Meet Me À Paris, Essence highlighter Rose In Wonderland, Max Factor Precious Metals 08
Wauw, wauw, wauw. Toen ik de volgende producten uitpakte moest ik even naar adem happen. De Beauty UK blusher is niet te koop in Nederland, maar wel via de site The Make Up Spot. Zo ontzettend leuk dat ze hier een product van heeft besteld. De blush heeft verschillende warm tinten die prachtig staan in de zomer. Ideaal natuurlijk! Ook de highlighter uit de limited edition Hidden Stories van Essence is prachtig. De highlighter, Rose In Wonderland, heeft een roze, koude gloed die ieder seizoen van het jaar gebruikt kan worden en overal prima bij past! De nagellak van Catrice heeft Mariët er zelfs bij aangepast. Een prachtige parelmoer, roze kleur. Geweldig! And last but not least een eyeshadow trio van Max Factor. Dit keer geen roze, maar een combinatie van lichtblauw, donkerblauw en wit in één product. Ik ben benieuwd naar het pigment van deze oogschaduw.

Swap 1

Oeps! Op het laatste moment kwam ik erachter dat ik een product vergeten was. Namelijk het Yves Rocher Cranberry Cooling Effect Mask. Een onwijs schattige, kleine tube en de geur is overheerlijk zoet. De naam van het product zegt het al. Het verkoelt de huid en ik kijk dan ook er naaruit om van dit masker te kunnen genieten op een heerlijke lentedag.

Oh wat is een swap toch heerlijk om te doen. Iedere keer verbaas ik me weer opnieuw hoe goed mijn vriendinnetje mij kent qua liefde voor producten. Dit was de derde swap van het jaar en we gaan op naar de laatste swap. De zomer-editie!

Wat vind jij van de producten die Mariët voor mij heeft uitgekozen?

Liefs, Melanie

TwitterInstagramBloglovinFacebook

EN: Swapping. A new verb on the internet. You buy presents for each other for a certain amount and give it to each other. At the beginning of this year I started swapping with Mariët. Every season we buy products for each other which are well used in that period of the year. Today I’ll show you what I got from Marrie from the spring-edition. Love, Melanie

One comment

Geef een reactie

