Yves Rocher 3 Min. Cranberry Cooling Effect Mask

Yves Rocher Cranberry Cooling Effect Mask

Veel van ons hebben dit weekend waarschijnlijk Koningsdag gevierd en zijn compleet uit hun dak gegaan bij festivals, vrijmarkten en andere gezellige plekjes in het land. Dit merken we natuurlijk meteen die dag erna en dan is een verkoelend maskertje niet weg te denken. Vandaag geef ik mijn mening over het Yves Rocher 3 Min. Cranberry Cooling Effect Mask.

In het artikel over de derde swap met Mariët gaf ik al aan erg nieuwsgierig te zijn naar dit product. De uitstraling van de kleine tube is schattig en door het formaat is het maskertje erg handig in gebruik. Het is een tube van 50 ml, waar je prima een tijdje mee vooruit kan. Nog een voordeel aan deze verpakkingen vind ik dat je het hygiënisch kan gebruiken. Geen potjes waar je met je vingers in moet zitten, maar in plaats daarvan een compacte tube met handige dop.

Yves Rocher Cranberry Cooling Effect Mask

Hee! Parabeen vrij. Dat klinkt goed. Wat me ook meteen opvalt is de uitspraak dat het product niet op dieren getest is. Na wat googlen over Yves Rocher en hun producten, kwam ik uit op veel discussies over Yves Rocher en hun uitspraken over dierproefvrije producten. Hier ben ik dus nog niet zo zeker van. Jammer, maar helaas.

Het masker heeft een dikke, gel-achtige substantie en smeert goed uit. De meeste maskers drogen na een paar minuten uit, maar het masker van Yves Rocher niet. Doordat het masker niet opdroogt geeft het masker een fijn verkoelend effect op de huid en blijft het masker ook goed zitten. De geur is van mijlen en verre te ruiken. Heerlijk! Het bevat een bom van zoetigheid, maar toch heeft het masker ook een frisse kant.

Yves Rocher 3 Min. Cranberry Cooling Effect Mask

Het reinigen van het masker gaat makkelijker dan ik dacht en het resultaat is geweldig! Mijn huid voelt zacht en fris aan en ik merk echt dat het cooling effect iets met mijn huid heeft gedaan. Het masker laat geen restjes achter en is ideaal voor snel gebruik. Het masker hoeft namelijk maar 3 minuten in te trekken, maar het resultaat mag er dan ook zeker wezen.

Het masker heeft me verrast. Gel maskers hebben bij mij niet snel effect, maar bij dit masker had ik echt het idee dat mijn huid werd wakker geschud. Ik denk dat door de zoete, frisse geur en door het cooling effect dit een ideaal maskertje is met de warme zomerdagen. Het masker is uiteraard te koop bij Yves Rocher. Als je snel bent kijk je even op de site van Yves Rocher. Daar is Cranberry 3 Min. Cooling Effect Mask namelijk afgeprijsd van €5,90 naar €2,95 voor 50 ml.

Wat vind jij het fijnste masker?

Liefs, Melanie

TwitterInstagramBloglovinFacebook

EN: This weekend it was Kingsday in The Netherlands. The whole country celebrated the birthday of our king with festivals and small, lovely markets. But, after those days is a mask very usefull. Today I give you my opinion about Yves Rocher 3 Min. Cranberry Cooling Effect Mask. It’s a thick gel-like mask with a bomb of sweet smell and it’s paraben free. Yves Rocher says that this product is not tested on animals, but on the internet I saw a lot of discussions about it..  It’s a very soft mask for your face and you have really the feeling that your skin is fresh again. I love this product and I think this is a perfect mask for hot summer days. What is the best mask for you? Love, Melanie

Geef een reactie

