Opgemaakt | April

Opgemaakt

Een nieuwe maand betekent opgemaakte producten. Deze maand minder opgemaakte producten dan voorgaande maanden, maar dat komt omdat ik een deal heb gesloten met mezelf. Ik moet ervoor zorgen dat ik eerst mijn geopende producten opmaak en niet random moet beginnen aan een ander product. Vandaar deze vijf opgemaakte producten, wat overigens stuk voor stuk toppers zijn.

Kneipp Shampoo Amandelbloesem & Conditioner Kort geleden schreef ik in een artikel over een swap met Mariët waar deze twee producten van Kneipp in zaten en waar ik erg nieuwsgierig naar was. Ik kan nu met zekerheid zeggen dat, naast mijn favoriete haarmerk Guhl, Kneipp ook zeker hoog op mijn favorieten-lijstje is komen te staan. De shampoo in combinatie met de conditioner maakt mijn haar zacht en niet zwaar, wat ik erg belangrijk vind aan een shampoo. De producten hebben een bloemige geur die subtiel te ruiken is gedurende de dag. Fijn! Leuk om deze producten eens getest te kunnen hebben! Klik hier voor inhoud van onze laatste swap.

The Body Shop Olive Body Scrub Ook deze body scrub van The Body Shop heeft zijn tijd gehad. Ik heb lang van het product gebruik gemaakt, ook al was ik niet helemaal fan van de geur. Voor de rest is het een heerlijke, milde scrub die mijn huid goed verzorgde en erg prettig aanvoelde. Ik ga zeker een nieuwe body scrub halen, maar dan wel in een frissere geur.

Dove Go Fresh Deodorant
Dove doet het bij mij altijd goed! Met plezier neem ik een douchebeurt met de frisse producten van Dove en ook de deodoranten van dit eeuwenoude merk zijn voor mij toppers. De geur, de werking, top! Punt.

Rituals Sakura Spring Foaming Shower Gel De producten van Rituals zie ik als luxe pareltjes. De body lotions, shower gels of scrubs gebruik ik dan ook niet iedere dag. De geuren hebben iets speciaals en het gebruiken van deze producten moet dan ook speciaal blijven. Het is dan ook een wonder dat dit product de bodem heeft bereikt. Ik gebruikte deze douche olie in combinatie met de Sakura Body Lotion waardoor ik de geur van rijstmelk en kersenbloesem de rest van de dag subtiel kon ruiken. Zo heerlijk! De olie is zacht en blijft niet achter op de huid, waardoor een douchebeurt fris en prettig aanvoelt. Jammer dat het nu toch echt leeg is.

Welk product heb jij deze maand opgemaakt?

Liefs, Melanie

TwitterInstagram BloglovinFacebook

EN: A new month means, new empty product. This month I make a deal with myself. I can only use unopened products when I made other products empty. This month I used Kneipp shampoo & conditioner, The Body Shop Olive body srub, Dove Go Fesh deodorant and Rituals Sakura Spring foaming shower gel and they are all empty now. What did you used this month? Love, Melanie

One comment

Geef een reactie

