Shout out Saturday

shout out

Het is alweer een tijdje geleden dat ik mijn favoriete Instagrammers op een rijtje zette. Ondertussen zijn we alweer bijna een jaar verder en er is veel veranderd qua Instagramvriendjes. Sommige volg ik al jaren, anderen ken ik pas een paar dagen. Ik heb 7 ontzettend leuke meiden uitgezocht die, net als mij, fanatiek op Instagram foto’s posten en foto’s waarvan ik oprecht gelukkig word. Hier komen ze!
Glitter and Glamour
Instagram van Melissa
Om te beginnen met deze stralende dame. Ik volg Melissa al een hele lange tijd en haar foto’s verbazen me iedere dag opnieuw. Melissa is blogger van Glam & Glitters en post iedere dag prachtige foto’s van producten die ze heeft gereviewd of die dag gebruikt. Haar foto’s bevatten een bom van vrolijke kleuren is altijd geïnteresseerd in haar volgers. Zeker het kijken waard!

priinciipessaa
Instagram van Esther en Elise
De volgende is Esther. Esther volg ik al onwijs lang. Ik weet niet eens hoe lang precies. Zo lang, dat ik haar enorm zie groeien met fotograferen. Esther gebruikt geen speciale filters om haar foto’s te delen. Dat vind ik echt super, want haar foto’s zien er altijd fris en vrolijk uit. Samen met haar zusje Elise blogt ze op Happilyeverafterx.nl en deelt dan ook iedere dag wel een leuke foto.

Beautystijl
Instagram van Josanne
Josanne volg ik nog niet heel lang, maar wat een beauty! Josanne blogt op Beautystijl.nl en post regelmatig foto’s van wat haar bezig houdt. Ze is volop bezig met de sportguide van Kayla Itsines en dat is te zien op haar Insta. Gezonde smoothies en progress pics zijn niet te missen bij haar account. Super!

Marjolean
Instagram van Marjolein
Wat deze meid met haar foto’s doet weet ik niet maar oh, wat zijn ze leuk! Haar foto’s spatten van je beeldscherm af en je komt van alles tegen op haar account. Van prachtige producten tot heerlijk eten. Ook Marjolein blogt en dat doet ze op Marjolean.nl. Ook zeker even het kijken waard.

Jot Thielemans
Instagram van Joy
Joy is een Belgische actrice en komt de leukste mensen en plekjes tegen. Dit deelt ze op haar Instagram en iedere keer word ik vrolijk van haar foto’s. Op een of andere manier blijven haar foto’s mij erg boeien, met name door haar leuke hot spots.

byanjaroos
Instagram van Anja
Deze meid houdt van koffie. Heel veel koffie. Dat deelt ze met alle liefde op haar Instagram. Geweldig! Haar foto’s doen me af en toe zelf een beetje denken aan dat typisch Tumblr account. Ik zou zeggen: Volg haar!

maloumeijn
Instagram van Malou
Malou volg ik misschien net twee dagen, maar wauw(!), wat een fashionista! Deze Amsterdamse chick post prachtige foto’s van haar outfits en haar leven in onze hoofdstad. Ik kan niet wachten om nog meer foto’s van haar te kunnen bekijken.

Wie volg jij graag op Instagram?

Liefs, Melanie

TwitterInstagramBloglovinFacebook

EN: Social media. Everyone use it. Especially Instagram. I picked seven pretty girls for my blog with an awesome Instagram account and I want to give them a shout out! They deserve it. Maybe is one of the girls an inspiration for you so check them accounts! Who do you like to follow? Love, Melanie

One comment

Geef een reactie

