Inspiration: Valentine DIY’s

valentine diy

Over een klein weekje is het alweer zover. Valentijnsdag. De dag van liefde, liefde, je vriend of vriendin, je vader, je moeder of je broertje of zusje te verwennen en.. liefde. Zoals elk jaar wil je natuurlijk wel origineel zijn, maar daar heb je wel eerst inspiratie voor nodig. Ik heb zelf eerst bomvol inspiratie nodig om het perfecte valentijnscadeautje te kunnen maken. Het is natuurlijk het leukste om je valentijn te verrassen met een zelf in elkaar geflanst cadeautje, daarom heb ik wat leuke, originele DIY’s opgezocht voor wat ideeën om een bijzonder valentijnscadeau in elkaar te kunnen zetten.

heart-felt-garland

url

003.2

DSC_0041

– Memory Jar

Dit vind ik één van de leukste ideeën voor Valentijnsdag. Heel persoonlijk en het is ook nog eens leuk om te maken. Een Memory Jar. Dit is een potje of doosje met verschillende herinneringen van je valentijn of samen. Serena van Beauylab heeft deze DIY ook gemaakt en legt precies uit wat de bedoeling is. Super leuk!

791aa27ce8ead042a2cbc512142eefd2

54306db22545da5c6beb2d33ecad33b5

52-reasons

hiohhio

– Voor elke dag een klein cadeautje in een valentijnszakje.

hygg

princes7

Dit waren wat kleine, simpele DIY’s voor Valentijn. Ook al is het super moeilijk om elk jaar weer te verzinnen wat ik dit weer zal gaan geven weet ik precies al wat mijn meesterwerkje wordt. Het hoeft niet zo duur en groots te zijn. Het gaat om het gebaar op Valentijnsdag.

Doe jij aan Valentijnsdag?

Liefs Melanie

Plaats een reactie